Ninnis75 skrev 2008-07-02 23:42:03 följande:
Om du varit gravid men fått mf kan det ta upp till nio veckor innan hormonerna kommit ur kroppen d.v.s upp till nio veckor kan du få plus på graviditetstesterna. Om du fått negativt efter ditt mf så är det ju solklart om du plötsligt får plus. Jag fick mf 11 april. Kände av ägglossning 25 april.. fick ingen mens 11 maj.. kände misstanar om att jag var gravid..och idag är jag i vecka 12. Jag hade ingen mens emellan mina graviditeter. Hur snabbt du får tillbaka mensen kan man nog inte säga. Om du väntar mens men inte får den så testa igen är mitt tips. Hur mår du annars ?
Jag testade någon dag efter jag fick mf och då visade cb minus så hormonerna gick ur fort.
Jo, får jag ett plus så har jag inget mer på denna tråd att göra för då vore jag gravid. Men nu har jag fått minus efter vad jag tror är bim.. Men hur vanligt är det att den hoppar över OM jag fick mf tidigt liksom... är på dag 44 idag men ingen mens alls.
Ja men du verkde iaf ha en cykel som var/är normal med 28 dagar.. jag hade 32 ( den enda ja fick efter amningen) sen blev jag gravid sen fick ja mf så svårt å veta längden...
jaja bara vänta å se å kanske ta ett test.
känner mig svullen i magen, haft mensvärk lite idag o nån dag innan som gett sig, de va rätt lite så ja tänkte om mensen skullw komma men inte då.
grattis till bebis i magen