Är jag besatt av en demon?
Om det finns demoner på riktigt? Har länge funderat på om jag har en demon inom mig? Jag blir arg ofta väldigt arg. Jag kan känna av både ondska och god kraft från Gud. Nån som kan sånnt här, behöver hjälp isåfall.
Om det finns demoner på riktigt? Har länge funderat på om jag har en demon inom mig? Jag blir arg ofta väldigt arg. Jag kan känna av både ondska och god kraft från Gud. Nån som kan sånnt här, behöver hjälp isåfall.
Jag tror det finns demoner på riktigt.....
Men,bara för att du blir arg,skall du inte tro att du har en demon i dej!!!! Alla människor kan ju känna av både ondska och godhet!
Prata med en präst!
Kan du beskriva det som händer dig i lite mer detalj? Jag tror även på "demoner" eller jinn som det heter och nog finns dom alltid. Två nära vänner till mig blev besatta. Idag mår dom bra.
Man blir ju heller inte besatt "hur som helst"....Dessa demoner liksom "hoppar" inte på folk utan vidare.....
Det kan faktisk handla om psykisk ohälsa också.
lilla kråkan skrev 2008-07-03 00:58:37 följande:
Prata inte med en präst. Prata med en psykiatriker om du upplever att det är ett problem.
Jag har varit hos en hodja eller vad det heter och det är rena bullshiten alltså de lurar en att tro att man är besatt av något och tror att dom är övermäktiga och kan hypnotisära o allt sånt men det är rena bluffen.
Kan jeg få fråga deg om noe? Har du vert borti det okulte nu eller tidligere?
For all del, jeg sier inte at du er besatt..bare undrer!!
Hot Mama211 skrev 2008-07-03 02:30:57 följande: