• Anonym

Är 11.5 cm i omkrets på kuken lite?

Undrar om man mäter runt kuken när man har stånd och den är 11.5 cm har man väldigt liten då?

• Svar på tråden Är 11.5 cm i omkrets på kuken lite?
  • JAG är BÄST

Hahaha va?
    Finns väl inget som säger att en snorre ska vara si eller så.

Det är väl normalt för den killen som har den omkretsen.

• Anonym

nu undrade jag inte om det var normalt eller inte utan om det var lite. Det finns ju ett medeltal på allt. Om man tex är 2 meter lång så räknas man ju som lång. och är man under 160 cm så räknas man ju som kort. och medellängden på män är väl ca 180cm. Så vad är det som är så jäkla roligt???????????????????????????
    detta jäller ju även kukar.... eller visste du inte att vissa kukar är under medel och andra över medel i storlek????????

• J girl
    Anonym skrev 2008-07-03 08:36:25 följande:
    nu undrade jag inte om det var normalt eller inte utan om det var lite. Det finns ju ett medeltal på allt. Om man tex är 2 meter lång så räknas man ju som lång. och är man under 160 cm så räknas man ju som kort. och medellängden på män är väl ca 180cm. Så vad är det som är så jäkla roligt??????????????????????????? detta jäller ju även kukar.... eller visste du inte att vissa kukar är under medel och andra över medel i storlek????????
    jag tycker du e lite otrevlig, varför ska någon svara din tråd om det e så du ska bemöte dem???
  • Lalalong

Tycker faktiskt också att det är en lite rolig fråga.

Men men, eftersom jag är den mattenörd jag är var jag tvungen att göra lite beräkningar på detta. En omkrets på 11,5 cm innebär en diameter på ca 3,6 cm.
    Nu har jag inte så jäkla många snoppar att ha som referensram eftersom jag endast varit med min man. Men instinktivt tycker jag det låter rätt lagom ändå.

• TBS
    Anonym skrev 2008-07-03 08:19:25 följande:
    Undrar om man mäter runt kuken när man har stånd och den är 11.5 cm har man väldigt liten då?
    Det finns tatistik (har inga aktuella siffror) men jag tror att många med mig undrar VARFÖR du vill veta om den är "väldigt liten"
  • kenny79

lättast e väl å gå in på en sida som säljer dildos å kolla !!

för jag skulle tro dem ligger på genomsnitt till lite över..
    iaf på den vanliga..

sen finns det ju självklart extrema på båda hållen.

jag kollade på en rabbit just nu för å jämföra !!
    å den har en diameter från 3,1 - 4 cm
    så då tror jag inte 3,6 som Lalalong räknade ut att den va.
    e jätte litet..

men varför e hon så brydd om det e litet eller ej `?

• Anonym (sökaren)

Hoppas att du är nöjde med nedanstående svar.

Klippt från Aftonbladets webbsida:

"Om vi börjar med storleken, vad är egentligen normalt?

? För en västerländsk man är medellängden 9,5 centimeter och medelomkretsen åtta centimeter i slakt tillstånd. I erigerat tillstånd är medellängden 15 centimeter och medelomkretsen tio centimeter. "

• Kamme

hur kan det finnas en västerländsk medellängd i slakt tillstånd när den i just slakt tillstånd kan variera på en o samma person från typ 3cm till i dunno kanske 16cm

• Anonym
    Kamme skrev 2008-07-03 10:17:20 följande:
    hur kan det finnas en västerländsk medellängd i slakt tillstånd när den i just slakt tillstånd kan variera på en o samma person från typ 3cm till i dunno kanske 16cm
    För att aftonbladet inte är kända för den bästa källkritiken
  • Anonym (sökaren)
    Kamme skrev 2008-07-03 10:17:20 följande:
    Eehhh... Kanske därför det finns ett medel.

Dina siffror är alltså 3cm och 16cm på samma person:

16cm - 3cm = 13cm

13cm / 2 = 6,5cm.

3cm + 6,5cm = 9,5cm

Medlevärdet mellan 3cm och 16cm är alltså 9,5cm.

Och i texten jag hittade på Aftonbladet stod väl att medellängden var 9,5cm i slakt tillstånd.
  • Anonym (MannenZ)

16 cm med måttband runtom!
    delat med pi... = ungefär 5 cm i diameter (på tjockaste stället)

Svar på tråden Är 11.5 cm i omkrets på kuken lite?