• vanniepai

Yasuragi i slutet av graviditeten

Jag fyller 20 den första augusti och har BF den 28:e.
    Jag och några vänner tänkte fira min födelsedag på yasuragi hasseludden och jag undrar om det är någon som vet om det skulle kunna vara dåligt? jag tänker på deras vattenkvalité osv. tacksam för svar.

• Svar på tråden Yasuragi i slutet av graviditeten
  • ChristineK

När jag var där i påskas ver det en tjej där med en väldigt stor mage så det borde gå bra. Men kolla med din bm.

• Mickis74

Ser inget dåligt eller farligt där....jättefint och fräscht.

• Mrs Anna

Jag tror nog att det är så fräscht som ett spa kan vara - det är ju ett väldigt fint ställe.

Fast det är väldigt nära BF - så det är ju då lite osäkert om du kan åka

• vanniepai

haha..ja vi har skämtat lite om att det skulle vara typiskt om bebisen fick för sig att ploppa ut där..fast iofs väldigt lugn miljö att föda i ;)

• Mrs Anna
    vanniepai skrev 2008-07-03 11:44:15 följande:
    haha..ja vi har skämtat lite om att det skulle vara typiskt om bebisen fick för sig att ploppa ut där..fast iofs väldigt lugn miljö att föda i ;)
    Ja det är ju jättemysigt där, och de spelar ju skön avslappningsmusik överallt... Men kanske att man föredrar förslossningen ändå Som sagt så tror jag det skulle fungera bra, men det du också kanske ska tänka på är att de har ganska dåliga avbokningsregler... Kanske värt att kolla upp det först i alla fall! Hoppas du för ett bra födelsedagsfirande oavsett var det blir
  • miniliten08

Det tar ju typ 20 min med egen bil/taxi till Sös om det skulle vara så att det skulle sätta igång just där..så om din bebis inte tänkt titta ut på under en timme så är det nog ingen risk att du behöver föda där Jag hade defenitivt åkt om det var så att den blivande fadern eller vem som nu ska vara med på FL oxå befann sig i sthlm (el på rimligt avstånd)
    Hoppas du får en bra födelsedag !

• Mandis02

jag var där när jag var gravid och det var inga problem om jag inte åt sushi enl dem som jobbade där och sen vissa aktiviteter som man kan göra (typ aikido). Men att bada var inget farligt alls och bad är ju itne farligt om du inte är helt öppen eller vattnet har gått så ha det så jätte kul o mysigt

Svar på tråden Yasuragi i slutet av graviditeten