• Anonym (Adde)

Hur vanligt med gammal vanlig petting? :-)

Hur vanligt är det att kanske inte gå hela vägen när man har sex, utan bara ligga bredvid varandra och smeka varandra till orgasm?, tycker det är underskattat idag, hur sjukt tokmysigt det är att känna sin älsklings händer smeka mig till utlösning sammtidigt som jag smeker henne allt intensivare, jag vet att många vill gå steget längre och ha ett regelrätt samlag, men för oss småbarnsföräldrar så duger detaa underbart med att stilla lusten tills man får tillfälle och tid själva för in och ut grejen...

Någon mer som uppskattar petting?

• Svar på tråden Hur vanligt med gammal vanlig petting? :-)
  • pp75

Håller med dig fullt ut. Så jävra gött!! Tycker det är otroligt upphetsande. Gärna med en p rulle på tvn...

• W W

Jag uppskattar det också utan att vara småbarnsförälder, ibland

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Anonym (paret2329)

Jag håller med dig helt o hållet.inte alltid man orkar gå hela vägen.bara skönt att känna varandras händer.

• Anonym (Mysigt!)

Håller med! Är en tjej på 25 med ett barn på 2. Lever inte med barnets pappa, men har ett förhållande/särbo. Vårat förhållande innehåller myyycket sex, både samlag och "bara" pill. Både jag och min kille uppskattar det där mysiga pillandet, både i förbifarten och det lite mer avancerade pillandet i sängen. Vi har det lika gärna som regelrätt samlag. Använder olja ofta och med det kan man gå väääldigt långt, hehe! Det är ju minst lika härligt som in-och-ut-sexet!

• Solnapappan

Ja olja är inte helt fel, eller en skön silkonglid....

Nu blev jag väldigt sugen på sex... kanske var (mysigt) som fick igång en? *ler*

• Anonym (=()

Anonym (paret2329) skrev 2008-07-04 23:39:52 följande:

Jag håller med dig helt o hållet.inte alltid man orkar gå hela vägen.bara skönt att känna varandras händer.
    In & ut är ju den enkla biten.. att ta sig dit är det svåra.
  • Anonym (Mysigt!)
    Solnapappan skrev 2008-07-05 19:27:37 följande:
    Ja olja är inte helt fel, eller en skön silkonglid.... Nu blev jag väldigt sugen på sex... kanske var (mysigt) som fick igång en? *ler*
    Har du tur kan du ju få göra något åt det tillsammans med den du lever med, om du nu gör det. Själv har jag karln 60 mil bort just nu och i 5 veckor(!!!) till. Tortyr! SkrikandesRäcka ut tungan
Svar på tråden Hur vanligt med gammal vanlig petting? :-)