3D-ultraljud? I Jönköpingstrakten? När göra?
Hej!
Väntar första barnet, är i vecka 9 i morgon.
Finns det ngn här som gjort 3D ultraljud? Hur blev resultatet och vad kostade det? Finns det i Jönköping?
Vilken vecka bör man göra det?
Hej!
Väntar första barnet, är i vecka 9 i morgon.
Finns det ngn här som gjort 3D ultraljud? Hur blev resultatet och vad kostade det? Finns det i Jönköping?
Vilken vecka bör man göra det?
Jag har hört att det inte finns i Jönköping men ska finnas en klinik i Linköping dessvärre vet jag inte vad den heter. Jag har gjort 3D ul här i Malmö, de gjorde det på sjukhuset här vid rutin ul. Men ska man göra det privat kostar det 1500-1600kr och det är bäst runt v 25-30 tror jag de säger.
www.emmaultraljudsklinik.se är ett ställe här i Malmö. I Stockholm finns också en del privata kliniker som gör 3d.
Lycka till, det är jättevärt det!!
Jaa,jag har vart med min Dotter på sån't UL &..Dé é såå häftigt
En Enoorm Upplevelse,men..Finns inte i Jönköping va' ja' vet,men..
Go info här:
www.tittutultraljud.se/
Närmaste stället du kan göra 3D/4D-ul är i Linköping på crocuskliniken, www.crocus.nu, du bokar direkt på hemsidan.
Man ska nog vara i minst v 20, helst några veckor till för att få så bra bilder som möjligt.
Jag var där förra veckan och kan verkligen rekommendera det! Kostar 1500kr men då får man en cd fullspäckad med bilder och filmer på bebisen. Han som gör ul där är en av de ledande i sverige när det gäller fosterdiagnostik/3D-ul vad jag vet och var väldigt trevlig och gjorde sitt yttersta för att vi skulle få bra bilder med oss hem.