• Sicali

Spökbanan på super mario 64, hur gör man?

Nån som vet? Det var så länge sedan jag spelade den och har totalt glömt. När man besegrat spöket på balkongen så sätter sig ju stjärnan på toppen av spökhuset, hur kommer man dit upp och kan ta den?

• Svar på tråden Spökbanan på super mario 64, hur gör man?
  • chillie

ehhh jag tänker lite bara. Var länge sen jag spelade också

• chillie

Dottern säger att man ska gå ut på en balkong och sen hoppa över till taket. Själv kommer jag inte ihåg alls

• Sicali
    chillie skrev 2008-07-03 19:05:53 följande:
    Dottern säger att man ska gå ut på en balkong och sen hoppa över till taket. Själv kommer jag inte ihåg alls
    Jo jag kom på det sedan, den grejen är verkligen sjukt svår men efter mycket tassande på en smal takremsa så gick det
  • chillie

Roligt spel annars Har lyckats få 119 stjärnor. Den sista var så jobbig att jag struntade i den

• Sicali
    chillie skrev 2008-07-03 19:46:02 följande:
    Roligt spel annars Har lyckats få 119 stjärnor. Den sista var så jobbig att jag struntade i den
    Oj du har kommit väldigt långt. Hur många kan man ta allt som allt? Hur skulle man göra för att ta den sista?
  • Sicali
    chillie skrev 2008-07-03 19:46:02 följande:
    Det skall finnas en järnmössa, din dotter vet möjligtvis inte vart den är?
  • chillie
    Sicali skrev 2008-07-03 20:01:18 följande:
    Det skall finnas en järnmössa, din dotter vet möjligtvis inte vart den är?
    Kanske har du redan hittat den, men dottern säger att det hon kommer ihåg är att den mössan finns i lavabanan. Själv kommer jag inte ihåg som vanligt

Totalt är det 120 stjärnor. Men som sagt är det några år sen jag spelade det. Nu kommer jag väl knappt förbi de första banorna Kanske skulle ta och testa igen.
  • Sicali
    chillie skrev 2008-07-04 00:39:47 följande:
    Kanske har du redan hittat den, men dottern säger att det hon kommer ihåg är att den mössan finns i lavabanan. Själv kommer jag inte ihåg som vanligt Totalt är det 120 stjärnor. Men som sagt är det några år sen jag spelade det. Nu kommer jag väl knappt förbi de första banorna Kanske skulle ta och testa igen.
    Ja gör det, den är jättekul. Mössan fanns i den underjordiska banan, man skall åka på sjömonstret. Kan erkänna att jag är imponerad att du lyckades ta alla stjärnorna utom en.
Svar på tråden Spökbanan på super mario 64, hur gör man?