• Anonym (undrande)

Är 400 cc stora implantat?

Jag ska göra en bröstförstoring på måndag och jag ska lägga in 400 cc.
    Har a kupa idag.
    Är det stora eller små? Jag börjar tveka till om dom kanske är för små...
    Vill ha d kupa men tror inte det blir det

• Svar på tråden Är 400 cc stora implantat?
  • Anonym

en vän till mig hade a kupa och la nyss in 300cc och det var inte stora bröst hon fick..

• AllStared

Ta inte för stora ser bara overkligt, oproportioneligt, och fult ut med för stora.
    plus att ryggen lätt kan pajja.

Anonym (undrande) skrev 2008-07-03 23:18:55 följande:
    Jag ska göra en bröstförstoring på måndag och jag ska lägga in 400 cc.Har a kupa idag.Är det stora eller små? Jag börjar tveka till om dom kanske är för små...Vill ha d kupa men tror inte det blir det
    Bröllop 080726 ♥ freewebs.com/salkert ♥ BF 081208
  • Anonym (undrande)

nej jag vill inte ha JÄTTE stora men stora och jag vet inte men 400 känns för litet...

• Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2008-07-03 23:35:44 följande:
    nej jag vill inte ha JÄTTE stora men stora och jag vet inte men 400 känns för litet...
    Hej hur mkt kostar det funderar själv på att förstora min små bröst  minus a kupa har jag
  • Anonym (undrande)

jag får betala 50 000 kr för förstoring och lyft av ena bröstet.

........................

• Anonym

Det beror ju på hur stor du är. jag är 170, väger 64 har 350, det är jättestort på mig..själv skulle jag nog ha varit nöjd med ca 300....

• Anonym (undrande)

jag är 172 cm och väger runt 62 kg, är det för stort tro`?
    Jag har varit ute på qvinna.info och där har vissa jätte tuttar och vissa små fast dom har fyllt i samma...

• Anonym (undrande)

Anonym

Det beror ju på hur stor du är. jag är 170, väger 64 har 350, det är jättestort på mig..själv skulle jag nog ha varit nöjd med ca 300....

Men hur stor kupa hade du innan då?

• Anonym

mer än 400 tycker jag inte att du ska lägga in, själv har jag 400cc och hade a-kupa innan, och för mig är det en d-kupa.
    såklart att resultatet är individuellt.
    det är inte snyggt när det ser heelt onturligt ut heller..

• La Lola

O ts, tänk på att det kan vara lite svårare att hitta passande BHar i större storlekar.
    Särskilt om du är smal.

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
Svar på tråden Är 400 cc stora implantat?