• minhalva

har ni bebishår?

jag har hört att detta kallas för bebishår: jag har hår som växer ut längs med pannan, alltså så som bebisar hår växer, under "ordinarie" hår...

jag tycker att detta är såå fult, har alltid det i perioder, det ser ut som om jag har klippt lugg men alldeles fööör kort...vad är detta egentligen?

Har ni oxå det?

• Svar på tråden har ni bebishår?
  • BetongMorsa

usch ja, och eftersom jag e lite lockig pekar det åt alla möjliga håll (mestadels tittar det fram under ord. hår för att sen böjas uppåt). O inte går det ju att platta heller, värdo

• sweran

jag förstår precis vad du menar... de där små fjunen som aldrig blir längre än typ 1 cm... har det oxå i perioder... men vet inte varför man har det egentligen...

• minhalva

sweran, min växer och just nu är det ca 3cm och till slut så blir det ett med det ord. håret ush

Betongmorsa, jag vet inte ens plattången hjälper...fuuult

• W W

jag har fått sen jag slutade med schampo

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Fru T

alla har det, det är nytt hår som kommer man får ju nytt hår helatiden likaså att man tappar här helatiden...

men viss kan det i ilggen vara evtremt jobbigt

• Siili

Jag fick det när jag var gravid och det  finns fortfarande kvar, fast det har blivit längre nu då. Ett tag såg det ut som jag hade polisonger nästan när det var så kort att det inte gick att sätta bakom öronen.

Gabba Gabba Hey!
  • BetongMorsa
    minhalva skrev 2008-07-04 22:11:38 följande:
    sweran, min växer och just nu är det ca 3cm och till slut så blir det ett med det ord. håret ushBetongmorsa, jag vet inte ens plattången hjälper...fuuult
    mina e oxå ca 3cm, hade de vart 1cm hade de ju inte kunnat böja upp sig så mkt. eftersom jag har lugg just nu me så sticker det ut på sidorna så det blir värsta comviqhåret (dålig täckning ) där!!!
  • Janne77

Jag kan bli galen på mitt bebishår..! Ingenting hjälper mot att det ska komma löst över ansiktet och kittlas hela tiden!

• minhalva

betongmorsan...jag fick mig verkl ett gott skratt...framför ska jag kalla bebishåret för comviqhår haha=)

• lillapa

JAAA... de har jag oxå! Sååå jobbigt men samtidigt så har jag hört att många tycker de är charmigt! Hur dom nu kan tycka de...??? Ja ja... de är nog bara till att gilla läget! :)

Svar på tråden har ni bebishår?