Furuboda
Någon som ska på furubodas sommarläger 21-27 juli?
Vi fick veta igår att en landstingsfond beviljat oss bidrag för sonens resa så nu ska vi verkligen ner och det hade varit jättekul att träffa nån mer som ska dit :)
Någon som ska på furubodas sommarläger 21-27 juli?
Vi fick veta igår att en landstingsfond beviljat oss bidrag för sonens resa så nu ska vi verkligen ner och det hade varit jättekul att träffa nån mer som ska dit :)
Min bror som har downs syndrom har varit där flera gånger och det är ett fantastisk läger! De spelar musik och har så himla roligt hela tiden :) Har även varit på dansuppvisning där när jag var yngre, stämningen är så super!
Min bror som har downs syndrom har varit där flera gånger och det är ett fantastisk läger! De spelar musik och har så himla roligt hela tiden :) Har även varit på dansuppvisning där när jag var yngre, stämningen är så super!
Jag har just varit på Solskensläger 1, antar att det är Familjelägret ni ska på. Jag kan skvallra om vilket tema det blir.
Men det är ett kanonställe med kanonaktiviteter. Det passar alla; de som är multifunktionshindrade och de som kanske bara har en muskelsjukdom. Det är något jag längtat till varje år. Att se de ungdomarna sprudla av lycka, de som kanske inte kommunicerar i vanliga fall, ger en sån otrolig styrka och glädje.
Var glada för att ni fick platsen!
Åh vad glad jag blir av att läsa det ni skriver! :) HAr hört gott om furuboda av andra men habiliteringen här är allt annat än positiva ( ovanligt va...) Åh jag längtar verkligen! Är det något vi ska tänka på att ta med oss? Tack snälla för era svar :D
En dum fråga, var ligger Furuboda? Hur gammalt ska barnet vara för att få komma dit på läger? Det blev två frågor, fniss.