Nakenbad
Vet inte om detta var rätt tråd att lägga den här i,men jag undrar om de finns nån som har vart vart på nudistbadet i lidköping,vet inte vad det heter,men ska ligga där uppe.
Vad tycker ni om det?
Vet inte om detta var rätt tråd att lägga den här i,men jag undrar om de finns nån som har vart vart på nudistbadet i lidköping,vet inte vad det heter,men ska ligga där uppe.
Vad tycker ni om det?
Det är mysigt Men har inte varit på den stranden. Nudiststranden i Råå e bra.
Truvebadet i Lidköping är jättefint. Där finns det gott om plats för alla.
Vi ska till lidköping på tisdag o testa nakenbadet om de nu är bra väder.Får väl se om vi plockar av oss allt,de är ju första gången vi är där.
Ja, Ågesta är fint!
Norrköpingstrakten vore schysst, tveksamt om resten av familjen tycker att det är värt att åka till motala/vadstena för att slippa badkläder...
Nån som ska till truvebadet i lidköping på måndag?vi ska nog dit.Är de många som går undan där o har sex?
Nakenbadet i Truve är ett perfekt ställe att sola och bada på.
Ganska lång grunt och en bra sandstrand där man bara vill slappa hela dagarna.
Vad det gäller det där med om folk går undan och har sex har jag ingen koll på för är jag inte där för den sakens skull.
Hade vart kul o lära känna några mera där uppe,vi har vart där nu i 2 dagar o de är ju perfekt om man har barn med sig.Då de är så lång grunt o en väldigt bra botten.Nej vi är ju inte där för att kolla på andra som har sex.