• Anonym

Nakenbad

Vet inte om detta var rätt tråd att lägga den här i,men jag undrar om de finns nån som har vart vart på nudistbadet i lidköping,vet inte vad det heter,men ska ligga där uppe.
    Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Nakenbad
  • Anonym (...)

Det är mysigt Men har inte varit på den stranden. Nudiststranden i Råå e bra.

• Anonym

Vi ska till lidköping på tisdag o testa nakenbadet om de nu är bra väder.Får väl se om vi plockar av oss allt,de är ju första gången vi är där.

• SCSI
    Anonym skrev 2008-07-05 18:02:46 följande:
    Vi ska till lidköping på tisdag o testa nakenbadet om de nu är bra väder.Får väl se om vi plockar av oss allt,de är ju första gången vi är där.
    Jag känner mig mest fånig med kläder på en nakenstrand...

Är det nån som kan tipsa om några bra badställen i Östergötland förresten? Är nyinflyttad och har abstinens efter Svanrevet i Skanör.... =(
  • Larsgubben
    SCSI skrev 2008-07-05 19:33:30 följande:
    Jag känner mig mest fånig med kläder på en nakenstrand... Är det nån som kan tipsa om några bra badställen i Östergötland förresten? Är nyinflyttad och har abstinens efter Svanrevet i Skanör.... =(
    Förstår. Idag var jag på Ågesta naturistbad i Stockholm. Mycket trevligt

Var i östergötland? Utanför Motala/Vadstena finns det ett.
  • SCSI

Ja, Ågesta är fint!
    Norrköpingstrakten vore schysst, tveksamt om resten av familjen tycker att det är värt att åka till motala/vadstena för att slippa badkläder...

• Larsgubben
    SCSI skrev 2008-07-05 22:29:54 följande:
    Ja, Ågesta är fint!Norrköpingstrakten vore schysst, tveksamt om resten av familjen tycker att det är värt att åka till motala/vadstena för att slippa badkläder...
    Mycket folk på Ågesta idag, roligt Varit där mycket?

Känner inte till Norrköpingsområdet så väl, men nåt borde det väl finnas, eller?
  • Anonym

Nån som ska till truvebadet i lidköping på måndag?vi ska nog dit.Är de många som går undan där o har sex?

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-07-27 14:01:52 följande:
    Nån som ska till truvebadet i lidköping på måndag?vi ska nog dit.Är de många som går undan där o har sex?
    Ingen aning, men jag förstår inte varför nudister skulle knulla mer öppet än andra
    DILF = daddy i like to fuck!!!!!
  • Anonym (Näcken)

Nakenbadet i Truve är ett perfekt ställe att sola och bada på.
    Ganska lång grunt och en bra sandstrand där man bara vill slappa hela dagarna.
    Vad det gäller det där med om folk går undan och har sex har jag ingen koll på för är jag inte där för den sakens skull.

• Anonym

Hade vart kul o lära känna några mera där uppe,vi har vart där nu i 2 dagar o de är ju perfekt om man har barn med sig.Då de är så lång grunt o en väldigt bra botten.Nej vi är ju inte där för att kolla på andra som har sex.

• Larsgubben
    Anonym skrev 2008-07-29 21:17:26 följande:
    Hade vart kul o lära känna några mera där uppe,vi har vart där nu i 2 dagar o de är ju perfekt om man har barn med sig.Då de är så lång grunt o en väldigt bra botten.Nej vi är ju inte där för att kolla på andra som har sex.
    Det låter trevligt, åker nog dit nån gång nästa vecka om vädret är fint. Frugan och jag fick två vackra dagar på den långa naturiststranden vid Backåkra i skåne den här veckan. Det var kanon.
Svar på tråden Nakenbad