• PunkJohan

Genital piercing- Turnon eller turnoff?

(satte det under leksaker/hjälpmedel för kunde inte komma på nån bättre flik)
    Ja ni såg rubriken. Vad tycker ni om piercade könsorgan? Är det nåt som får igång eder eller får det er att gå i sexuell dvala? Eller är det totalt likgiltit? Giv era svar och berätta gärna om ni har någon piercing?

För min del är ett piercat kvinnoorgan otroligt sexigt, och jag har själv en s.k. Prince Albert vilken jag är otroligt nöjd med.

• Svar på tråden Genital piercing- Turnon eller turnoff?
  • anneliesb

Hua, nä usch sånt är inget för mej.

• Mimmi P

Jag har ring i näsan och gillar piercingar men i könsorganen och i bröstvårtorna tycker jag att det är rätt äckligt. Inget som tilltalar mig.

• indus

Nja...det känns ändå lite väl gymnasialt på nåt vis...lite tonårs...
    Tycker inte det är nån turn-on precis...

• La Lola

Skitfult enligt mig.

Hajar lixom inte meningen med att göra sånt där på det stället. Fundersam

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • W W

big turn-on

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Larsgubben

Snyggt, gillas

På mitt lokala naturistbad förra sommaren var en vacker medelålders kvinna, helrakad med en stor ring i klitoris/kappan. Mmm...

• kaji

har en pinne med ring i klit-kappan. tycker iofs det ser bra ut men framförallt så förhöjer den njutningen och är ett tecken på vad jag är och vem jag tillhör. turn-on både psykiskt och fysiskt:)

tycker allmänt att piercings i ansiktet eller på andra delar av kroppen inte är särskilt snyggt, bara genitala piercings på kvinnor som är snyggt...men som sagt meningen med genitala piercings är väl inte framförallt utseenderelaterat utan oftast så har man dem väl för att de är stimulerande!?

• ztar64

Turn-on
    Har själv en ring i kappan sen många år tilbaka . Önskar bara att sambon ville göra en Prince Albert också . Tycker generelt att piercings är fint , bara det är i lagom mängder .

• Larsgubben
    ztar64 skrev 2008-07-07 14:45:29 följande:
    Turn-onHar själv en ring i kappan sen många år tilbaka . Önskar bara att sambon ville göra en Prince Albert också . Tycker generelt att piercings är fint , bara det är i lagom mängder .
    Gött, snyggt med PA
  • anneliesb

En polare blödde en vecka efter att ha haft 6 med en piercad snopp.

• Liveit1971

En turnon för min del. Det visar att bäraren är någon som har god kontakt med sitt njutningsorgan.

• PunkJohan
    Svar på #16
    Hur kan de gå till? Hade killen en ring med taggtråd eller? Jag menar, jag har iofs en stor ring men den e ju rund utan några som helst vassa kanter.
Svar på tråden Genital piercing- Turnon eller turnoff?