• hylero

Vad "hålla" in magen med?

Hej alla glada!
    Jag har ett litet problem.
    Ska på bröllop, har köpt en snygg klänning som är tajt upptill med vidd i kjolen. Så långt är allt bra. Nu till mitt bekymmer.
    Jag har gått ner 35 kg på ett halvår, så det är lite (mycket) ; ) löst "plufs" runt magen och så. Vad kan jag göra åt det?
    Body? Korsett? Underklänning? Har använt byxor i minst 25 år så jag har noll koll.
    Vill bara att det ska se lite bättre ut. Klänningen passar i storlek.

• Svar på tråden Vad "hålla" in magen med?
  • Linda1976

Håll in-strumpbyxor, eller rejäla håll in-trosor modell cykelbyxor (nästan). FInns på Lindex och Twilfit tex.

Grattis till -35 kilo

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Tigerunge

Finns ju en strumpbyxa som är kort som en cykelbyxa ungefär som håller in rubbet. Vet inte, men tror det skulle kunna finnas på lindex eller twilfit.

• Linda1976

Hej Do I know you?

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • lill annica

slopa kolhydraterna ett tag...annars vet jag inte....lycka till

• Tigerunge

Har en förmåga att kika in i samma trådar ju. Och nu, tiil och med samma svar!!

• Linda1976

Hallå! Det är överblivet skinn som inte dragit ihop sig (än) - då hjälper det inte att skippa kolhydraterna.

• Linda1976
    Tigerunge skrev 2008-07-05 11:45:10 följande:
    Har en förmåga att kika in i samma trådar ju. Och nu, tiil och med samma svar!!
    Jaha! Jag trodde vi kände varandra IRL - såg att du bor utanför Gbg nämligen!

Sorry ts, väldigt OT!
  • hylero

Tack, tack.
    Ska kolla på Lindex, finns på orten. Annars får jag åka till stan.

Kommer nog inte att gå ner så mycket mer. Får försöka skaffa lite muskler och så. Men allt kommer inte att försvinna, det vet jag. Vill bara vara så snygg jag kan på min dotters bröllop. : )

Svar på tråden Vad "hålla" in magen med?