• kråkan krax

Vi som plussat i Mars 2008! del 2...

Då fortsätter vi i denna tråden, hoppas att alla gamla hittar hit. Nya är också välkomna

• Svar på tråden Vi som plussat i Mars 2008! del 2...
  • kråkan krax

Oj jag blev avstängd från FL när jag skickade denna nya sida till era inboxar??? De skrev att jag sysslade med spam???

Nu har jag tillgång igen och ska försöka meddela den nya adressen till fler i tråden, hoppas att jag inte blir avstängd igen.

Vi är så inne i skrivandet att vi glömmer att se när trådarna tar slut

• kråkan krax

Sådär!

Nu har jag gått tillbaka de senaste 20 sidorna och skickat till alla som skrivit något där. Orkade faktiskt gå igenom alla 58 sidor, så jag hoppas att ingen som varit med tidigt men inte skrivit på länge tar illa upp. Hoppas att ni hittar hit ändå

• Ljusetsdrottning

SÅ nu har jag hittat hit iaf Hoppas de andra oxå gör det

• kråkan krax

Ljusets Drottning: Bra då är vi två iallafall

Oj, jag har skrivit att jag faktiskt orkade gå igenom alla 58 sidor, men det är ljug Jag orkade INTE gå igenom alla 58 sidor, men det tror jag att ni fattade.

• Puppy5

Hej tjejer! Tack för initiativet och allt arbetet Kråkan Krax!

• kråkan krax

Puppy: Det var så lite så, vill inte att denna trevliga tråd ska försvinna

Jaha, nu har man gjort rutin-UL och man känner bebisen sparka... vad är nästa milstolpe? Ska man helt enkelt bara härda ut tiden till BF och roa sig med lite UL på vägen?

• Ljusetsdrottning

Idag är jag jätte uppåt Nu vet jag att jag ÄNTLIGEN börjat känna mitt pyre oxå Kände här om morron när jag skulle slå ner mig på toan en JÄTTE poff i magen men inbilla mig att det var något annat! & idag precis hela dagen har jag kännt samma sak konstant nästan! Tillslut tänkte ja är det verkligen pyret som sparkar så & har sig, så var tvungen & fråga min mor hur det känns & det hon förklarade var PRECIS det som poffar & har sig inom mig! ÄR SÅ LYCKLIG & vilken härlig känsla, kändes lite konstigt först men efter denna dag har jag hunnit vänja mig! Nu längtar ja bara tills det kan få kännas ännu mer så sambon kan få vara med & vara delaktig oxå i pyrets aktivitet

• kråkan krax

Ljusetts Dr: Grattis!!!!!! Så roligt

• Vreni

Hittat hit! Tack krakan krax.

• Vreni

Stort Grattis till Er som var pa UL. Helt otroligt eller! Superfina bilder har ni tjejer!

Svar på tråden Vi som plussat i Mars 2008! del 2...