Ja men det är så svårt, har haft två missfall tidigare och är så rädd för att få det igen, vi har gjort 4 st ivf försök pga att sambon har få spermier men vi lyckades bara en gång där och fick tidigt missfall, sen upptäcktes det att jag hade ett högt tsh värde som måste vara bra för stt kunna bli gravid, har nu ätit levaxin som hjälper mot det i ca 3 månader nu och kommer få äta dessa livet ut, måste ha blivit gravid samma månad jag började med dom för imorn går jag in i vecka 8, kanske därför inte vi lyckats innan pga att mitt tsh värde som var skyhögt det låg på 294 när det upptäcktes och normalt ska ligga på under 5, dom har inte hunnit ställa in rätt dos på mig än därför är jag så orolig för missfall, är ju större chans att jag får det nu eftersom värdet inte är bra ännu så då vet man ju orsaken till varför det blir i sånnafall, men är ganska säker på att jag kommer få missfall
Nu har den starka värken försvunnit iallafall, känner mig väldigt öm om magen det är det enda och torr i munnen, inte en tendens till varken ömma bröst eller bröstvårtor och det skrämmer mig lite