• Anonym

frågor om att göra skönhetsoperationer i polen

jag och min syster vill åka till polen för att göra vissa operationer..hon vill göra en bröst förstoring och jag en fettsugning och bukplastik....kan ni rekomendera det och vart på internet kan man läsa om det..för det finns ju vissa som arrangerar resor dit.

• Svar på tråden frågor om att göra skönhetsoperationer i polen
  • Fröken perfekt

Kan inte rekommendera det då det ofta uppstår infektioner i bukplastiker, vilket kan komma efter upp till 10 dagar efter hemkomst. Svårt att få hjälp då... Får man komplikationer i de fallen får man vända sig till sjukhus och de gör enbart så att man blir frisk, utseendet är på ärr, läkning mm ärr inget de tar hänsyn till.

• JLS

Ordet Polen ihop med plastikkirurgi ger mig kalla kårar

♥ Julia 080626 ♥
  • JLS
    Kary skrev 2008-07-06 12:16:13 följande:
    EnSanna: Jasså varför det?
    Fördomar sedan jag såg en dokumentär om människor som åkte dit för plastikkirurgi och kom hem och var väldigt missnöjda och råkade ut för komplikationer osv...Jag hade aldrig åkt till ett annat land för svårt att vända sig dit om man är missnöjd, vill anmäla osv om man är i ett annat land med en annan byråkrati osv..Men det är jag, ska du göra det stort lycka till var försiktig!!
    ♥ Julia 080626 ♥
  • Anonym

Går de inte att gooolga plastik oprtionere polen ??

• Kary

Fördomar är ju alltid trevligt, och komplikationer finns det nog gott om i alla länder. Men jag håller med om att det kanske är enklast att åtgärda dessa om man opererar sig i sitt hemland. Att det sedan finns väldigt duktiga läkare i Polen är en annan femma och att de flesta som opererar sig säkert blir väldigt nöjda. Det gäller dock att göra efterforskningar och se före- och efterbilder osv oavsett var man väljer att operera sig.

• Anonym

Jag har varit i Tallin och opererat mig 3 gånger, 6 av mina kompisar har oxå varit där...

Alla sjukt nöjda till 1/4 av priset.

Ögon 5 000

Bröst 22-26 000

Fettsug 11-19 000 (för helkropp typ)

Alla op är incl narkos om man vill!

• Anonym

sista anonym : Vem ska man ta kontakt med ? Jag skulle vilja göra en fettsugning av mage och lår . Vad tror du det kostar?
    Vem ringer jag ?

• Anonym

Kartin pratar svenska men hon vill att man sms:ar då hon inte vill betala flera tusen i telefonkostnad bara för att folk ringer o är nyfikna eller bara vill fråga 1000 frågor, då kan man lika gärna gå till en svensk kirurg o betala 500 kr i konsultationsarvode.

Hon är en extremt sympatisk person som jobbat med detta i många år o blivit en personlig vän till mig :)

Hennes nr är 003725092076 hon har kontakt med alla kirurger i Tallin.

Om du hellre vill kontakta en kirurg direkt så skulle jag rekomendera Dr. Merle Sellend, jätteduktig kirurg, nås på 0037255653655

Lycka till

O som sagt.. fördommar är det gott om men väldigt sällan träffar man ju faktiskt någon som faktiskt kan bygga upp sina fördommar på något!

• Anonym

Prova Norge mycket billigare än Sverige

Svar på tråden frågor om att göra skönhetsoperationer i polen