• IdIisAn

Trillingvagn

Väntar mina första barn och det är TRILLINGAR. Måste därför tidigt titta på barnvagn och andra praktiska saker. Är det någon som kan hjälpa mig var man kan hitta trillingvagn. Har hittat en från One Tree Hill, Urban Jungle. Den kostar 17000kr med både sitt och liggdel men utan tillbehör.
    Är det någon som vet var man kan beställa från utlandet, känner någon som har en som de vill sälja etc.

• Svar på tråden Trillingvagn
  • lilla sandra

Grattis till alla tre.
    Kolla blocket skulle jag göra i förta hand. 17000:- låter ju inte alltför roligt att lägga ut på en vagn.

Nackdelen som JAG ser med OTH, är att du inte kan ha sitsarna vända mot dej sen när liggdels-perioden är över.

• whiiiii

Skulle nog också rekomendera blocket..

coolt att du väntar trillingar.. jag ville mest bara önska dig all lycka

Väntar på vår lilla som kikar ut inom kort (www.freewebs.com/varfamilj)
  • eec82
    IdIisAn skrev 2008-07-06 12:26:20 följande:
    One Tree Hill, Urban Jungle. Den kostar 17000kr med både sitt och liggdel men utan tillbehör.
    Kan tilläggas att (vet ju inte hur du bor) du inte kommer komma upp i trappor, hissar, bussar med den vagnen. Den är alldeles för bred. Har sjlv bara sett den vagnen, år ju fin har sett en för tre, ser lite roligt ut. Disskuterade själv hur man skulle göra om man fick trillingar å jag tror att jag skulle köpa en dubbelvagn å sedan ha en bärsele. Men i längden blir ju de jobbigt å tungt. Så svårt! Hoppas du hittar någon bra lösning.
  • stora lilla J

Det finns ett gäng som ska beställa urban jungle + tillbehör från babyjungle.nl, och siktar på att få ännu bättre pris eftersom de går ihop, varför inte hänga med där? Ska hämta länken om du vill...

• mamarazzi

Träffade 3 grabbar på 8 månader häromdagen. Deras föräldrar hade en trillingvagn (från Urban tror jag) som de aldrig använde eftersom de varken kommer ut eller in någonstans. Istället använde de en tvillingvagn och sele om mamman/pappan var ensamt eller ytterligare en vanlig vagn om de var två st.

• Dixie

Det finns ju en vagn som heter "inglasina" som jag har för mig man kan bygga på med flera sitt/liggdelar. vet tyvärr inte mycket mer om den.

• InHeaven

Tjohooo grattis till de tre :)

• Limpelott

www.mypram.de Har beställt min egen vagn därifrån och det gick hur bra som helst!!!!!!!!!

Svar på tråden Trillingvagn