Hur får man bort hund lukten från lägeheten?
Har precis flyttat till en ny lägenhet , och det luktar hund, jätte jobbigt tycker jag!!
nägon som har förslag på hur man får bort lukten?
förra ägarna hade nämligen två shäfrar!!
Har precis flyttat till en ny lägenhet , och det luktar hund, jätte jobbigt tycker jag!!
nägon som har förslag på hur man får bort lukten?
förra ägarna hade nämligen två shäfrar!!
Du kan prova med ättika. Ställ ut skålar med ättiksprit i alla rum. Det fungerar på röklukt - kanske även på hundlukt?!
okki ska testa det!! ska man blanda det med något??
Själv har jag en katt som har revirpinkat lite inomhus. Vi köpte på zooaffären en spray som hette Piss off som funkar både mot djur- och urinlukter...
Hej! Jag har fyra schäfrar själv plus 4 andra hundar. Stort hus visserligen, men ibland luktar de såklart hund.
Jag använder lite klorin i mitt skurvatten när jag torkar golven och de är superbra. Testa de om du har lust, även ättika e bra som jag såg att någon skrev. Lycka till!!!
Hej! Jag har fyra schäfrar själv plus 4 andra hundar. Stort hus visserligen, men ibland luktar de såklart hund.
Jag använder lite klorin i mitt skurvatten när jag torkar golven och de är superbra. Testa de om du har lust, även ättika e bra som jag såg att någon skrev. Lycka till!!!
Du ska inte blanda ut ättikan när du har det i skålar.
Du kan även pröva att ha lite i vattnet om du torkar golven!
har provat med ättika och de funkar jätte bra!!!