Vad kostar en babyvakt?
Har funderat på att köpa en babyvakt. Vilken ska man köpa? Fungerar de bra? vad kostar dem? Hur lång räckvidd är det på dem?
Har funderat på att köpa en babyvakt. Vilken ska man köpa? Fungerar de bra? vad kostar dem? Hur lång räckvidd är det på dem?
Det är sååå olika på ALLA... du får nog kolla runt lite innan du köper en och jämföra...
Jag köpte min (den billigaste) på Barnens hus och den har fungerat jättebra!
snorkis... vad kostade den då?
Jag sitter och kollar runt efter det precis just nu, för vi ska iväg och handla snart.
Jag har hittat babyvakter från 279:- till 1390 :-
Vi ska köpa en topcom från claes ohlsson. den fick bäst i ett test kostar 400 om jag kommer ihåg rätt.
Vi köpte en SuperNova från Barnens Hus, gick på 1400 kronor.
Kan låta dyrt men det är också den enda av babyvakterna som man kan lägga i vagnen, den strålar minst av alla. De billiga babyvakterna strålar betydligt mer och alla andra, utom Super Nova, rekommenderas att man ställer minst en meter ifrån barnet.
Vi är jättenöjda med vår babyvakt som dessutom är liten och smidig och med termometer i
Vi köpte en för knappt 300 kr, den funkar bra.
Sambon som köpte den kommer inte ihåg vart men var på Jula eller nåt sånt.
vi köpte den för 699 på cleas olsson. tänkte oxå köpa den topcom först men han i affären hade oxå små bárn o han rekomendereade den inte. han sa att man behöver ha den i laddaren hela tiden. den vuxna aparaten kan drivas på batteri men tar slut väldigt fort. Detta gjorde att vi i stället la till 200 kr o köpte philips. kanon bra. står att det är räckvidd på 500 meter. vet ej om det stämmer. räcker långt i alla fall. ja går ändå inte iväg, max ner på gården annars runt i lägenheten.
barnvakter e kanon, nu har man ett liv igen!
Köpte en padwico för runt 1000 kronor och det har bara varit problem. Felsignaler, glapp och batterier som laddar ur diret. Nu har vi äntligen fått (ännu) en ny och vilken lättnad - den fungerar.
Jag köpte en på Ge-kås för 299. Hittade en likadan på Toys r´us för 995.. Den funkar toppen. En Phillips..
Vi har provat oss igenom flera olika Philips och Padwicko nu men de funkar helt enkelt inte i vårt hus. Så efter att ha läst ett test i Vi föräldrar eller liknande så köpte vi en Topcom för ca 500 kr. Sååå himla bra! Vi bor i ett kollektivhus så vi rör oss ibland ganska långt med barnvakten och den funkar alltid. Funkar tom ute i trädgården. Räckvidden på Topcom är ca 2 km. Batteriet på föräldraenheten räcker länge. Vi kan använda den ett par timmar per kväll i kanske 3 kvällar utan att den laddar ur. Jag kanske inte hade lagt barnvakten i vagnen pga strålningen men vi har å andra sidan inte det behovet (lite större barn). Kan verkligen rekommendera barnvakt! Man kan gå ner i tvättstugan när barnen sover, gå ut i trädgården med storasyster när lillasyster sover etc.