• Snorkis

Okänt nummer????

Det har ringt 2 gånger till mig ikväll... och när jag tittar på min nummerpresentation står det "okänt nummer"

VAD ÄR DET??

Om det är hemligt brukar det stå skyddat nummer.. jag har aldrig sett att det står okänt nummer..

Någon som vet??

• Svar på tråden Okänt nummer????
  • malingotene

okänt nummer på min telefon brukar vara försäljare.. har även hänt här att det bara är knäpp tyst i telefonen o sen ringer det igen o då e det någon försäljare där..

• Snorkis

Tror inte det är en försäljare som ringer halv elva en söndagskväll...?

• Lina med Liten
    malingotene skrev 2008-07-06 22:59:54 följande:
    okänt nummer på min telefon brukar vara försäljare.. har även hänt här att det bara är knäpp tyst i telefonen o sen ringer det igen o då e det någon försäljare där..
    det där är ju effekten av att de ringer upp m hjälp av datorer och sen inte hinner ta alla samtal...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Snorkis skrev 2008-07-06 23:00:49 följande:
    Okänt har det varit ngn gång när min kompis fr usa ringde mig... Kanske ett utlandssamtal?
    **Älskade lilla Thea**
  • malingotene
    Snorkis skrev 2008-07-06 23:00:49 följande:
    det händer att dom ringer på kvällen oxå. iaf till mig
  • Lina med Liten
    malingotene skrev 2008-07-06 23:03:48 följande:
    det händer att dom ringer på kvällen oxå. iaf till mig
    Oj vid den tiden? Då hade de fått veta att de lever om de va hit de ringde så dags!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Poppy Lee

KAN vara hemligt nummer, det kan stå "okänt" istället för "skyddat". Kan ju vara någon som ringt fel också, som har hemligt.

• Snorkis

Lina med Liten skrev 2008-07-06 23:03:36 följande:

Okänt har det varit ngn gång när min kompis fr usa ringde mig... Kanske ett utlandssamtal?
    Har inga bekanta som bor eller är i utlandet just nu...

Det som är lite halvmysko är att h*n bara la på luren när jag svarade..
  • Venna

Här står det alltid okänt nummer när det är utlandssamtal...Annars står det alltid skyddat nummer eller dolt nummer.

• Lina med Liten
    Snorkis skrev 2008-07-06 23:04:56 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 23:03:36 följande: Har inga bekanta som bor eller är i utlandet just nu...Det som är lite halvmysko är att h*n bara la på luren när jag svarade..
    felringning fr utland kan ju hända lika lätt som här hemma... En del slänger ju bara på luren när de ringt fel isf att ursäkta sig.
    **Älskade lilla Thea**
  • Snorkis

Poppy Lee skrev 2008-07-06 23:04:43 följande:

KAN vara hemligt nummer, det kan stå "okänt" istället för "skyddat". Kan ju vara någon som ringt fel också, som har hemligt.
    OK... har aldrig sett att det står okänt faktiskt...

Nu när jag tittar igenom nummerpresentationen ser jag att ett okänt nummer har ringt hit 3 ggr inatt

Vi har hemligt nummer!

Men vi kan inte ha hört telefonen - vi sov...
  • LillaZ

IP-telefoni? Det kan ju krångla lite också, typ att man inte hör personen fast den pratar och du har svarat. Hatar att ringa via IP-telefoni just av den anledningen, att innan det liksom kopplar så kan personen i andra ändan hinna lägga på. Det är inte alltid det händer, men det händer.

Svar på tråden Okänt nummer????