Bävernylon, är det bra?
Är bävernylonoverall ett bra köp eller är det omodernt? Har en kille som är ett år nu och går inte än, så det lär bli en del krypande i vinteroverallen.
Nån som har erfarenheter?
Är bävernylonoverall ett bra köp eller är det omodernt? Har en kille som är ett år nu och går inte än, så det lär bli en del krypande i vinteroverallen.
Nån som har erfarenheter?
vår tjej har använt bävernylon och jag tycker det är ett bra materiell, prisvärt.
Jag tycker det är jättebra! Prisvärt, slitstarkt, följsamt, lättskött.
Slitstarkt men bor man där det ofta blir slask tror jag inte på den, tung när den blir blöt och min erfarenhet är att den inte tål väta så bra.
Snossan: Jag kör impregnering på dem och tvättar extremt sällan. Ingen väta kommer in.
snossan: har kompissar som tyckt att bävernylon är värdelöst för det läcker så fort de tvättat overallen en gång, och då har de använt sköljmedel för att den ska vara mjuk och skön....
Jag kör också på bävernylon. Har fungerat bra. Jag är nöjd. Jag tyckte inte alls den är för klumpig för små barn så länge den är i rätt storlek och inte är tokstor. Känns så onödigt att kosta på sig en jättedyr overall i specialmatrial som är vattentät och tunnare etc när bävernylon ändå fungerar så bra.
Omodernt?
Det är väl ett material som står sig från år till år.
Jag har aldrig använt något annat till mitt barn.
Prisvärt är det oxå.