• Gullmamman

    Bebis Mars-2009, Nån mer?

    När har du Bf?
    Hur mår du?

    Själv är jag såååå trött...
    Har Bf i början av Mars, har inte gjort UL än.

  • Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?
  • Mall78

    Hej hej!

    Jag har beräknad förlossning omkring 11mar09. Känns tidigt, och lite overkligt att säga det, men... : )

    Jag har fortfarande molverk och börjar känna liiiite illamående, men hoppas på att det inte blir mer.

    Jag tänkte ringa mödravårdscentralen idag och beställa tid. Har du gjort det Gullmamman? När tänkte du berätta för folk?

    M

  • HJR
    Svar på #2
    Halloj

    Ska enligt uträkningen ha den 6/3 2009...

    Har också en del "mensvärk" fortfarande.. men annars mår jag finfint.. känns fortfarande väldigt overkligt..

    Vad gör man på första kollen hos BM ?? Måste nog också ringa o beställa tid..
  • FruFoxy

    Hejsan och grattis till er! Vet inte riktigt när jag har bf men det får jag nog reda på imorgon! Men runt den 1-2 mars skulle jag väl tro.

    Jag har börjat må illa, blä! Funderar på att köpa postafen...eller finns det nått annat receptfritt som fungerar bättre måntro?

  • Sandra1985

    hej...
    här är en till som har bf i mars.det är min första och 3 mars är den beräknad för att vara exakt. än känner jag inte av det minsta förutom lite värk i magen ibland men mår inte illa eller känner mig trött, tvärtom så har jag fått mer energi. har fått en tid hos bm 20 augusti och tid för vul 26 men det känns verkligen som evigheter dit!

    nån mer än jag som tänker ta reda på kön?

  • FruFoxy

    sandra1985:
    Vi ska nog göra det. Vi gjorde det med vårt andra barn och har inte ångrat oss en sekund!

  • carrabarra

    Hejsan. Enligt FL så ska vi ha 1mars så jag hänger med här om det är okej?

    Sandra1985:
    vi har tänkt ta reda på könet..längtar redan dit.
    Har fått tid till VUL nästa måndag så jag hoppas dom kan se den lille grodan och allt är bra.

    Var i landet befinner ni er? Jag bor i skåne

  • Chica73

    Hej på er
    Hänger gärna på här... enligt FL så har jag bf 5/3...

    Jag tänker nog ta reda på könet. Vi har ju två grabbar hemma så det känns ok att göra.

  • Mall78

    Hej hej!

    Jag vill absolut ta reda på könet - det vill inte min man : ) Vi får väl se vem som har sista ordet...

    jag skulle boka tid idag för kontrell - de var "re-call" funktion så de ska ringa åter imorgon (!). Bara att vänta då...

    Jag befinner mig i Sthlm.

    M

  • Fluffig82

    halloj...hänger med här jag oxå....enligt FL har jag bf den 2 mars....Men får se om det säger samma när jag ska på kontroll nu den 27/7....Glad

Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?