Vart gjorde du dina bröst och hur mycket kostade det?
Ja, jag funderar på bröstförstoring.. Berätta gärna om dina erfarenheter. Positivt och negativt:)
Ja, jag funderar på bröstförstoring.. Berätta gärna om dina erfarenheter. Positivt och negativt:)
Ja jag undrar oxå!! Vill veta vad ni gjort vad ni har för inplantat mm.
Priset e inte så viktigt. Bara resultatet!!
puff
Jag hänger med i denna tråd.
När jag kläckt ur mig denna unge och ammat klart den så sak jag oxå fixa tuttarna!
Jag gjorde mina på kirurgcentrum i Stockholm och är supernöjd med både personalen och inläggen. Jag har så kallade geléhallon och jag gjorde min op efter mitt första barn. Då man hade ammat i 8 mån fanns det inte mycket kvar hehe var som två urvridna disktrasor (ursäkta infon) Om jag inte minns fel så gick min op på ca 42000 kr. Har även fått ett barn efter op och det har inte varit några problem med amning och de är lika fina efter amningen som innan, väntar nu 3:e barnet Hoppas jag har hjälpt något, lycka till !!
NovaIzabellaCecilia - Vad kul att det är fler som vill göra det! Nu vill vi bara ha nån som gjort det
Mams RA 80 - Åh vad bra det lät :) Inte blodigt dyrt heller egentligen.. Men en sak undrar jag över, vad är det för skillnad på geléhallon, silicon och koksalt? Eler det kanske är samma sak?
Geléhallon är ju ett skapligt nytt inlägg som jag har livstidsgaranti på Det är en mjuk yta på dom och de ser naturliga ut. Skulle det gå sönder så blir det inte en lika svår op att åtgärda då gelén inte rinner ut på samma sätt som koksalt, silicon. Koksalt och silicon anser jag ser mer oäkta ut men det beror väl på hur mycket man stoppar in oxå. Tror ni kan kolla på före och efterbilder på www.qvinna.info Jag har mina inlägg bakom bröstmuskeln.
Mams RA 80 - Tack så mycket för att du delar med dig :)
Jag har läst och jag har läst om dessa tuttar. har kollat på bilder så nu sambon blir tokig
Jag ska lyfta min och lägga i silikon. Det nya silikonet är i alla silikon implantat nu även i de sk. geléhallon. Det är bara en viss for oxå kallade anatomiska. De ändrar inte form när man ex lägger sig ner eller lutar åt olika håll. Kan därför se mer onaturligt ut. Jag lutar åt inplantat pip eller mentor. Ska bestämma det närmar min operation.
De jag nu måste besluta är om jag ska lägga bakom eller framför. Finns verkligen skillda åsikter om vad som är bäst. Just nu lutar det verkligen åt bakom. Jag tycker att teorin om att muskeln fungerar som bh åt inplantatet känns som det stämmer.