Amoxicillin nån som haft de pencellinet till barnet?
Ja som frågan lyder, har nån haft de till barnet? Har en 1 åring(på ons) som ev ska få den idag. HUr smakar den o e den lätt att ge?
Ja som frågan lyder, har nån haft de till barnet? Har en 1 åring(på ons) som ev ska få den idag. HUr smakar den o e den lätt att ge?
Har för mig att det var det jag tjatade mig till när sonen vägrade ta Kåvepenin.
Är det det jag tänker på så tyckte han att det var helt okej! Höll skeden själv när han tog den.
Men det kan också vara den andra sorten som var vidrig .
Kommer inte ihåg vad den hette.
Min son fick den medicinen när han hade öroninflammation i vintras. Det är en mixtur, alltså de blandar den åt dig på apoteket. Den smakade aprikos har jag för mig. Min son åt den på sked och sa mmm. Fin medicin det!
Ja hoppas att de e nån som smakar bra. Har nyligen ätit en kur för öroninflammation men nu hade han nå bakterier i näsa o svalg. Så läkaren skulle ringa upp mig om hur vi skulle göra.
Den vi fick smakade jordgubb och min stora tjej har tatt den utan problem hur lätt som helst och den lilla skriker när den tar slut i medicinsprutan. Hon är uppväxt på den då hon är ett öronbarn tyvärr hjälper inte den längre utan vi får byta till spektramox, läkarna skriver sällan ut den (amimox) utan tjat eftersom det är en bred penicillin som plockra många bakterier men det är till och med så jag tycker att den smakar gott
Vi skullle iallafall vänta o se. Han är ju pigg nu o vissar inga symtom på att ha ont eller så. Men kan de vara bra att ha baktrie i kroppen. Ska till Bvc imorgon på 1-års kontroll o spruta. Få se va hon säger.