• perkke

Barnmatstol till barbord??

vet någon var man kan köpa en barnmatstol som är extra hög som passar till barbor??

någon som provat en sådan man klämmer fast i bordskanten? de verkar lite osäkra?

blir ju tråkigt om barnet ska sitta ensam vid sin stol med eget bord...

• Svar på tråden Barnmatstol till barbord??
  • KPV0701

Den variant av "Stol på bord" som finns på Ullared har funkat jättebra för oss. Har haft den som extrastol att ta med. Nu börjar han bli lite tung, max 12 kg tyvärr. Men fram till nu har den känts säker och stabil.

• norgesessan

har läst ett tips att ha en häng på stol, och sen en barstol under den..(om det går)

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • Ms Diamond

Babyproffsen har barnmatstol för barbord, dock lite dyr men den är en av de få som har den. Bloom hög och extra hög matstol. www.babyproffsen.se skriv matstol på sök uppe till vänster så ser du.

• zezziz
    HeartsOnFire skrev 2008-07-12 22:51:44 följande:
    Hur säker är den förlängaren?Moster Ninna skrev 2008-07-12 22:49:26 följande:
    Nej det kan man ju undra.
    Sen var den ju gräsligt ful också om jag får säga min mening
  • elegi

www.babybjorn.com/Svenska/produkter/Kok/BABYBJORN-Baby-Ater/
    Den går att sätta på vilken stol som helst, borde gå att hitta beg på tradera eller blocket annars finns dom ju där Baby Björn saker säljs, vi hade en som vi använde på plaststolen i förtältet i husvagnen, man fäster den med en rem under själva stolssitsen som du ska ha barnstolen på

Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • Moster Ninna

Stolsbenen kommer ner i en "ränna" så benen kan ju inte kasa av..

HeartsOnFire skrev 2008-07-12 22:51:44 följande:
    Hur säker är den förlängaren?Moster Ninna skrev 2008-07-12 22:49:26 följande:
  • HeartsOnFire

Okej. Sitter de djupt i rännan?

Moster Ninna skrev 2008-07-12 23:15:03 följande:

Stolsbenen kommer ner i en "ränna" så benen kan ju inte kasa av..
  • MuminMy

Jag har en SLEX från brevi till vårt barbord, den är "nästan" tillräckligt hög, 2 cm till hade inte gjort något men vi hade brickan på den första tiden så det fungerade bra tycker jag.

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
Svar på tråden Barnmatstol till barbord??