• Minimee

Torrevieja, Alicante i october, nån som hyr ut sitt hus elle lgh...eller kan ge tips.

Hej

Vi är en familj på 4 personer, 2 vuxna och 2 barn, 1 och 3 år. Vi vill hyra en lgh eller hus i Spanien i en vecka.
    Eller vet ni nån som gärna hyr ut?
    Självklart så är vi en skötsam familj, ingen tvekan om det.
    Vi vill bara ha lite sol och värme innan jag börjar arbeta igen och barnens pappa går på sin pappaledighet.
    eller kan ni tipsa om nån som hyr ut eller ngt.

Mvh Cecilia Sandberg

• Svar på tråden Torrevieja, Alicante i october, nån som hyr ut sitt hus elle lgh...eller kan ge tips.
  • xenaa

du kan söka på nätet efter bolag som hyr ut lägenheter och villor.
    tror de låg på 3500kr per vecka under hösten

♥Leo 1 år 22/6♥
  • decimeter

Förra året hyrde vi en lägenhet i Allicante,vi hyrde via sembo.se Kolla där så kanske ni finner nåt. Vi var mycket nöjda med service och information och förstås själva lägenheten... Lycka till.

• tisse sch

hej. har kontakter i spanien som hyr ut året runt. bott hos dom flera gånger.
    detta är i närheten av torrevieja, stället heter la mata. Buss in till torrevieja var 20 min precis utanför. tar ca 7-8 min.
    mycket bättre m barn tycker ja själv. skulle tro att ni får betala ca 2500 kr i veckan. maila mig om du e intresserad.
    mvh therese

• Pyff

Finns flera sidor där du kan hyra hus/lägenhet privat tex blocket. Vi hyrde dock genom en nosrk sida www.spaniasommer.no
    vi var jättenöjda med vårt hus tyvärr är det redan uthyrt i oktober, men det finns många hus på den sidan du kan kolla...

• mrs holiday

Vi har varit iväg två veckor i år under juni/juli, härligt! Vi hyrde bostad genom www.masagencia.com och det fungerade problemfritt till vettigt pris, tycker jag. Alla kontakter sköttes på svenska och det var ett par som mötte upp oss på en bestämd mötesplats och visade oss bostaden osv. Vi hyrde även hyrbil genom det bolag de hade kontakter med (se sidan).

• Pyff

Om ni ska hyra bil så kan jag verkligen rekommendera www.eurocasacar.nu
    en svensk sida som är myyycket billigare än de vanliga uthyrarna typ Hertz osv

Svar på tråden Torrevieja, Alicante i october, nån som hyr ut sitt hus elle lgh...eller kan ge tips.