• Netta74

Solarplexius någon ???

Någon som har tonade rutor från solarplexius?
    Funderar på, men vill veta om de är så bra som reklamen vill säga.

• Svar på tråden Solarplexius någon ???
  • tulpan

HUR BRA SOM HELST!!! bästa som vi har haft till bilen :)
    både för barn och hundar, ingen ser dessutom in i bilen.
    Nackdelen kan vara att man kan ju inte öppna rutan som har en solarplexius framför sig. Men alla bilar idagens läge har ju AC så öppnarutor gör man ju aldrig..

• Netta74

Tack för inlägget, vi har bestämt att vi har en firma som "klistrar" solskyddet direkt på rutorna att göra det i stället.
    Det blev inte så stor prisskillnad.

• lillalingon

Netta74 Jag tycker du gjorde ett bra val, jag gillar inte alls solarplexius, mycke bättre att tona! Hoppas de blev bra!!

• jep

Hade det på min förra bil. Blev mycket billigare än klister & grymt bra om man behöver ta bort toningen någon gång. Mörkt som satan blev det med :D

• JohanC

Vi ska också köpa Solarplexius,har kollat på det några gånger men inte köpt det ännu.kul att läsa om folk som har det o att de funkar bra,så man inte bara går på reklamen.Det är ju bra att man kan sätta dit o ta bort dom själva utan problem.

• Yemaya

Är bra så länge du inte har det på rurtorna till bakdörrarna. Dvs. om du fortfarande vill kunna ta ner rutorna.

• Ganto

Mina föräldrar köpte det till sin bil och dom är mer än nöjda. Lätta att sätta på.

Svar på tråden Solarplexius någon ???