• rosenkind

Bugaboo bee? Lämplig för vilken ålder?

Hej!

Jag skulle vilja ha en bugaboo bee, dom är ju såå snygga
    Men nu undrar jag till vilken ålder en sådan vagn är lämplig? Och är den smidig och lättkörd? Vi har en EL stor vagn men vi ska ju ha en lätt sittvagn så småningom, är en Bee ett bra val eller?

Tack på föhand!

• Svar på tråden Bugaboo bee? Lämplig för vilken ålder?
  • Miss geisha

Vi har haft den som ända vagn sen sonen var 8 månader men dom e ju från nyfödd så vi ska ha den som komplement vagn när nästa barn kommer!
    Ser många små i den men som sittandes skulle jag personligen avgöra beronde på hur barnet kan sitta!

• rosenkind

miss geisha: är den så lättstyrd och liten som den ser ut? sover din son i den också? Upp till vilken ålder tror du man kan använda den?

• Snöi

Jag köpte min Bee när jag skulle byta till sittdel på min UJ, stod inte ut med att inte se lille skrutt. Jag tror han var fem månader. Jag är så nöjd med vagnen, supersmidig. Sonen sover middag i den varje dag(9½ mån), svårt att säga hur länge det kommer gå bra, men ett bra tag till tror jag.

• Liinda83

Jag har en Bee till min 1½ åring och den är kanon!
    Han sitter toppenbra i den, den är väldigt liten och smidig men ändå stabil och känns absolut inte ranglig.
    Kan verkligen rekommendera den

• Miss geisha

Japp han sussar gott så gott, man kan ha den till 3-4 år tror jag eller 17 kg men jag hoppas han slutat till dess och det kommer vara en annan liten en som åker då !

Den smidigaste vagn vi har haft och vi har provat ett gäng tyvärr men det här e sista vagnenför för vår kille!

Kan rekomendera den, hur stor/liten e din bebis?

• rosenkind

miss geisha: min tjej är bara 3,5 månad ännu men jag har börjat fundera.. det är bara det jag har funderat på hur länge man ska kunna använda den..men om den funkar ända till 3-4 år så är det ju inget problem!

Tack för alla svar. Hör gärna fler åsikter!

Svar på tråden Bugaboo bee? Lämplig för vilken ålder?