• Anonym

Rakad pung

Nån som vet nått bra att smörja in pungen med när den är rakad är så torr nu?

• Svar på tråden Rakad pung
  • NoXigen

Barn olja

Anonym skrev 2008-07-08 10:22:22 följande:
    Nån som vet nått bra att smörja in pungen med när den är rakad är så torr nu?
  • NoXigen

Så lite så, använder den själv (barnängens) den e skonsam o hjälper me lite svalka

• Anonym

ja för det är skönt med rakad pung ju....

• W W

aloe veragel (98%) använder jag när jag har rakat mig, det fungerar säkerligen på er killar också

En kåtare värld är en bättre värld!
  • NoXigen
    Anonym skrev 2008-07-08 10:34:48 följande:
    ja för det är skönt med rakad pung ju....
  • NoXigen

Ja för fasiken skulle det stå i det tomma

NoXigen skrev 2008-07-08 10:38:38 följande:
  • NoXigen

Är lite anti aloe vera dock, men kan säkert funka d me. dock brukar barnoljor kosta mindre
    W W skrev 2008-07-08 10:35:22 följande:

aloe veragel (98%) använder jag när jag har rakat mig, det fungerar säkerligen på er killar också
  • Anonym

var köper jag den aloe veragel (98%)?

• W W
    NoXigen skrev 2008-07-08 10:39:50 följande:
    Är lite anti aloe vera dock, men kan säkert funka d me. dock brukar barnoljor kosta mindreW W skrev 2008-07-08 10:35:22 följande:
    Kostar mer men är bättre iaf på mig. Barnolja har aldrig fungerat speicellt bra för egen del, olivolja betydligt bättre men aloe veran oslagbar.
    En kåtare värld är en bättre värld!
  • Anonym

Ett litet tipps! Nästa gång du ska raka pungen, smörj in den ordentligt med olivolja, och raka därefter. Så ska du se att den inte blir så torr!

• Larsgubben
    Anonym skrev 2008-07-08 10:47:17 följande:
    Ett litet tipps! Nästa gång du ska raka pungen, smörj in den ordentligt med olivolja, och raka därefter. Så ska du se att den inte blir så torr!
    Lägg till lite havssalt, pressad citron och din partner har en hel måltid.
  • Anonym

Glöm inte en kvist rosmarin också. Eteriskt!

• Anonym

tack för alla tips.......

• Larsgubben
    Anonym skrev 2008-07-08 10:57:05 följande:
    Glöm inte en kvist rosmarin också. Eteriskt!
    Tack, det var rosmarin jag letade efter. Pungen blri kryddad som en lammstek, haha.
  • Larsgubben
    Anonym skrev 2008-07-08 11:04:14 följande:
    tack för alla tips.......
    Förlåt, TS, att vi pajar din tråd. Personligen har jag inga problem med torrhet när jag rakar pungen. L'oreals rakgel och en värstinghyvel som är fräsh tycker jag är bäst. Då blir det alltid bra. Gillettes egna rakgeler tycker jag suger.
  • Anonym

Tack för alla tips. Fortsätt gärna!

Svar på tråden Rakad pung