en liten till!
jaa just som rubriken! jag är sugen på en liten till! vill ha en liten bebis,ett litet syskon till min snart 3åriga son :D dock så passar det inte alls in i mitt liv nu och min pojkvän(som inte är pappa till barn nr1) vill inte alls ha, kan man ju förstå heeelt och hållet med tanke på att han är 18 år (haha). men jag kan inte sluta tänka på det! känns som gravida förföljer mig :D i alla tvprogram jag ser, i reklamen, i tidningar, på affärn, överallt!, haha. kan ju iofs vara så att jag lägger märke till det mera nu efterssom min hjärna är så sugen och inställd på bebis, och graviditet hehe.
Men iaf så skulle jag vilja att min son får ett syskon i ungefär samma ålder, själv har jag bara ett halvsyskon som är flera år yngre och som jag aldrig träffar så kanske är därför också.
jag har alltid saknat att ha ett syskon under min uppväxt och blivit avundjuk på alla som hade syskon. och skulle vilja att min son hade ett syskon, helst hade jag sett att han hade fått ett helsyskon som var ganska tätt inpå.
men nu vart det ju inte möjligt.
men är det inte någon fler som vill ha en till och inte kan sluta tänka på det (trots att det så uppenbart inte passar in i livet just nu)?
jag håller på bli galen känns de som ;)