tradera: vem tycker du ska lämna omdöme först?
oavsett om jag är köpare eller säljare så får jag nästan alltid lämna omdömet först, för annars får jag inget.
vad tycker du?
tog bara med två alternativ så man måste välja.
oavsett om jag är köpare eller säljare så får jag nästan alltid lämna omdömet först, för annars får jag inget.
vad tycker du?
tog bara med två alternativ så man måste välja.
Säljaren! Jag som köpare löper ju stor risk att bli blåst, jag betalar in pengar i förskott så varför ska jag ge omdöme först? Nej, som köpare har jag gjort mitt när jag betalat och då vill jag ha omdöme först!
köparen
för att man vill ha bedömning av varan först så man vet att allt är som det ska med produkten och att leveransen gått som det ska.
Lämnar både först och sist, spelar ingen roll för mig faktiskt.
Kan inte rösta.. jag "tycker" inget.
Brukar ju oftast bli jag som lämnar först eftersom jag nästan bara säljer.
Och för att hålla listan med omdömen kort så skickar jag iväg så fort jag skickat paketet.
Jag tycker köparen ska lämna först, just för att säljaren ska se att varan kommit fram och att allt är ok.
Köparen därför att hon/han ska visa att varan är ok, att de godkänner den.
Jag lämnar alltid omdöme tillslut ändå om jag inte fått ett, men väntar alltid ett par veckor som säljare så köparen har tid att lämna.
Säljaren därför att när denne fått pengarna av köparen tycker jag att man ska lämna omdöme.
Men huvudsaken är ändå att man lämnar omdöme - det hör till tycker jag!
köparen tycker jag ,för att bara för att köparen betalt är ju inte affären avslutad,finns många exempel på köpare som satt i system att börja klaga och strula ,när de fått sitt omdömme tyvärr . Så som köpare ge jag omdöme direkt och som säljare ge jag efter jag fått omdöme av dem.
Jag satte säljaren eftersom jag alltid lämnar omdöme när jag har fått pengar och postat paketet. Det blir en liten kommentar om att pkt på väg
som köpare lämnar jag alltid när jag får paketet... ska lämna omdöme när jag har varit på ombudet sedan och hämtat