• född med tur

Billiga "Foppatofflor" ?

Var hittar vi billiga kopior till dottern som äntligen vaknat och vill ha Foppatofflor. Hittat äkta för 450:- på Team Sportia men jag tycker att det är för dyrt...

• Svar på tråden Billiga "Foppatofflor" ?
  • firepuzz

finns mpånga olika varianter vi köpte på skopunkten för 99 kr för vuxna lite billiagre för barn.
    finns i olika livsmedelsbutiker ckså,

• Siabellon

ica maxi brukar ha, skopunkten, din sko till o med tror jag. Man brukar hitta dem lite varstans faktiskt.

• 0407

Finns överallt har själv köpt för 79 kr.

• Familytime

Köpte våra för 29 kronor på Smögenbryggan! Billigare än så blir det inte! Det är INGEN skillnad på dem och på mina äkta för 500 spänn!

• phridan

Självklart är det skillnad på dem du betalar 500:- för, mot dem som kostar typ 30 spänn...
    Men men, barn växer fort och kan nöja sig med ett par kopior...!

Intersport i Sundsvall säljer dem nästan alltid för 49:- /st....

• Familytime
    1982Frida skrev 2008-07-08 16:04:49 följande:
    Självklart är det skillnad på dem du betalar 500:- för, mot dem som kostar typ 30 spänn...Men men, barn växer fort och kan nöja sig med ett par kopior...!Intersport i Sundsvall säljer dem nästan alltid för 49:- /st....
    Varför skulle det vara det??
  • bellanbus

Jag har märkt skillnad, ju billigare de varit ju lättare har plopparna som håller remmen släppt!

Toys and flavours....tjoss
  • MammasälskadeMinna

jag köpte på skopunkten... det är dom skönaste jag haft på fötterna.. har haft dom länge och dom har liksom inte ändrat form eller gått sönder.

Svar på tråden Billiga "Foppatofflor" ?