• Micki83

Föräldrar i Hva/Jkpg del 8

Här hänger vi föräldrar som bor runt Huskvarna och Jönköping. Några av oss har följts åt sen vi var gravida andra kommit till senare. Alla är varm välkomna!!!

Del 1 www.familjeliv.se/Forum-11-239/m12983212.html

Del 2 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m15608000.html

Del 3 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m18930501.html

Del 4 www.familjeliv.se/Forum-3-28/m22332549.html

Del 5 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m25578843.html

Del 6 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28409985.html

Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m31490010.html

Så nya som gamla, fyll tråden med massa kul!!
  • Svar på tråden Föräldrar i Hva/Jkpg del 8
  • Micki83

Att jag alltid missar att göra en ny tråd i tid. Ja nu är vi här igen iaf. Ingen sol ute så då måste man ju ha sitt älskade internet

Hur går det för dig och nya famijlemedlemmen mosterjosie? är hon bättre i ögonen nu?

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Alma♥¸.?''´¯)¸.?''´¯)
  • 78Misan

Favoritar

Jag har ju sålt lite grejer på tradera o för det jag fick in har jag köpt massa kläder o en begagnad bilbarnstol

• maggan75
    Micki83 skrev 2008-07-09 08:17:52 följande:
    Att jag alltid missar att göra en ny tråd i tid. Ja nu är vi här igen iaf. Ingen sol ute så då måste man ju ha sitt älskade internet Hur går det för dig och nya famijlemedlemmen mosterjosie? är hon bättre i ögonen nu?
    Men vi är väl fler som kan göra en ny tråd Insåg inte att tiden gått så snabbt ... fattar inget.... Jobbar bara 2 dagar till sen har jag semester  så skönt
  • 78Misan
    maggan75 skrev 2008-07-09 16:55:25 följande:
    Men vi är väl fler som kan göra en ny tråd Insåg inte att tiden gått så snabbt ... fattar inget.... Jobbar bara 2 dagar till sen har jag semester  så skönt
    avundsjuk...... jag jobbar denna v och 3 v till.
  • maggan75
    78Misan skrev 2008-07-09 17:02:39 följande:
    avundsjuk...... jag jobbar denna v och 3 v till.
    ska bli så skönt vill ha sovmorgon, vaknade kl 06.00 idag  och insåg att skit jag har försovit mig skulle ju va på jobbet nu. 06.05 satt jag i bilen och 06.20 stämplade jag in
  • Mizaja

Hej!

Nu hittade jag den nya tråden tack vare monstermor. Så skönt det är att va ledig! Förstår att ni som jobbar längtar. Jag har varit ledig sen midsommar och börjar den 20/8 igen. Har varit mycket i husvagnen i Halmstad.

Mosterjosie GRATTIS till Tyra!

Micki och Kesso hur mår ni? Är det nån MER som ska ha barn?

Kram

• monstermor

Hej!

Skriver bra lite så den hamnar i favoriter. Hoppas alla har det bra i solen .

Jag börjar förresten bli fikasugen igen så om nån är sugen på fika i stadsparken  eller nåt annat ställe med för den delen så hojta till

• maggan75

Fika kanske vore ngt..... har ju semester from nästa vecka Stadsparken låter trevligt ......

• 78Misan
    monstermor skrev 2008-07-09 21:17:16 följande:
    Hej!Skriver bra lite så den hamnar i favoriter. Hoppas alla har det bra i solen . Jag börjar förresten bli fikasugen igen så om nån är sugen på fika i stadsparken  eller nåt annat ställe med för den delen så hojta till
    ja jag jobbar förmiddag så jag kan efter kl 15:00.
  • mosterjosie

Hej!

Micki: Jodå, nu är hon bättre i ögonen. Skönt! Än så länge går det bra tycker jag. Tyra är ju så snäll, sover bra så med henne är det inga problem! Däremot trotsar Tilde ganska så duktigt nu.. Och hon sover tyvärr aldrig känns det som. Pratade med bvc-tanten som var här så nu ska vi få hjälp iaf, men inte förräns efter sommaren.. Typiskt, hade vart bra om det gått nu så Mattias kunde hjälpa till. Men men..
    Nu börjar det närma sig!!! Va roligt!!! Nervös?

Sitter och funderar på om vi kanske ska åka till stadsparken idag. Måste hitta på nånting så Tilde blir av med lite energi!! Och än så länge är det ju bra väder med!! Vad gör ni andra?? Kram

Tilde 06-06-29 (L) Bebis bf 2/7-08
Svar på tråden Föräldrar i Hva/Jkpg del 8