Hur många katter har ni som bor i lägenhet?
Hejsvejs, är nyfiken på hur många katter ni som bor i lägenhet har (och hur stort ni bor)?
Hur många tycker ni man kan ha som flest om man bor i lägenhet?
(Har själv 3 katter och bor på 90 kvm)
Hejsvejs, är nyfiken på hur många katter ni som bor i lägenhet har (och hur stort ni bor)?
Hur många tycker ni man kan ha som flest om man bor i lägenhet?
(Har själv 3 katter och bor på 90 kvm)
Jag tycker inte att man ska ha katt alls när man bor i lägenhet, katter är jägare och ska kunna gå ut som dem vill utan att behöva vara rädda för att bli påkörda av bilar, eller instängda i en trappuppgång!
2 katter bor på 76 kvm
katterna anpassar sig efter vad dom är vana vid är dom vana att vara innekatter så trivs dom med det,
vi har 2 katter på 55 kvm men nu kommer jag snart få flytta till troligvis en liten etta med båda katterma men hoppas det är under en kort tid
Rek. är att varje katt ska ha varsitt "rum" att gå undan till om de inte vill se de övriga, katter är ju inte flockdjur. Jag har 3 i en 4rok
Firepuzz, det tror jag också.
En av mina katter avskyr att vara ute och skakar som ett asplöv t.o.m. när jag tar ut henne på balkongen!
Snart 2 stycken på 84 kvm, en trea...
1 katt, bor i en 3:a på 80 kvm
ja alla katter gilla inta att vara utomhus och en del katter går jättebra i koppel om dom behöver man kan ju även bygga in balkongen i nät så får katterna friks luft den vögen om man har möjlighet
Har 2 i 2:a på 65 kvm.
Svårt att säga hur många man kan ha, så länge dom trivs tillsammans finns det väl inget som hindrar att man har flera tycker jag.
jag har en katt i en trea på 74kvm fsat hon brukar vara ute hela nätterna och det är ett bra område med mycke grönt och lite bil.