Present till 5 åring. Tips - någon?
Jag skulle behöva tips på present att köpa till 5-åring. Något som kan inhandlas på direkten, för jag har bara ett par dagar på mig... Tacksam för tips!
Jag skulle behöva tips på present att köpa till 5-åring. Något som kan inhandlas på direkten, för jag har bara ett par dagar på mig... Tacksam för tips!
Min femåring älskar bilar över allt annat, så vad som helst med fyra hjul skulle göra honom överlycklig. En kompis femåring har precis upptäckt Barbie, och är inne i en riktig prinsessperiod. Själv köpte jag nyligen till en femåring ett set med stämplar med alfabetet på. Lite kul enkelt pyssel och leka med bokstäver & ord gillar åtiminstone femåringarna i min bekantskapskrets.
Puzzel
Ritblock
Målarbok & Kritor
Strandleksaker
Sandleksaker
Allt i Bilform
Dockkläder
Docka ev
Lego
Prinsesskläder
bla
Vad får det kosta?
Min pojke älskar också bilar, speciellt bussar.
Tack för alla tips!
Niike: Inget dyrt, några hundra eller så...
Bäst tycker jag är att gå in i e stor leksaksaffär och titta runt. Har man gott om tid på sig snubblar man alltid på den alldelles rätta presenten. Är det en pojke eller flicka? Har 2 dopbarn i den åldern och köpt massa presenter men det e ju ngt individuellt
Flicka
Kanske ett pärlset (låda med olika sorters pärlor som man kan göra hals- och armband) om hon är flickig och tycker om sånt, eller leksaker för utomhusbruk, en docka kanske (barbie och prinsessor är omtyckta), nåt i kläder, örhängen om hon har hål i örönen, ett par skor, ett badlakan (såg en underbar en och väntar tll mitt UL på onsdag, e det en flicka ska jag åka direkt och köpa den), ett dockhus -favorit! (finns mindre varianter som inte är så dyra eller ömtåliga för den åldern), en klistermärkesbok och klistermärken som hon kan klistra in. Har hon eget rum? Nårt dekorativt som en lampa - ikea hade en fin i barnavdelningen. Har du tidspress, välj en leksaksbutik med utbud, strosa runt lite i lugn och ro, jag brukar alltid bli nöjd med valet till slut. Hoppas det var till nån hjälp!