• Gerda76

BVC nära Hammarby sjöstad

Hej,
    är det någon som har positiva/negativa erfarenheter av de olika barnavårdcentralerna runt Hammarby sjöstad?

• Svar på tråden BVC nära Hammarby sjöstad
  • Snurron

Det undrar jag med! Jag har i och för sig redan bokat in lite tider till i höst redan. Jag ska flytta till Hammarby Sjöstad från en annan stad. Är redan mitt i graviditeten och i och med flytten så måste jag byta MVC, men tyckte det borde vara smidigt med en MVC som ligger nära där man bor...men om de inte är bra där så får man väl överväga att gå någon annanstans. Så som
    sagt, positiva/negativa erfarenheter mottages tacksamt!

• LHUF

Vi går på Lugnets BVC på aktergatan . Gulliga sköterskor och ligger mitt i sjöstaden nästan vid kapellet eller vad det är vid sickla kaj. och bredvid så ligger södermalms mvc har en kompis som går där som tycker det är bra.

• LHUF

har alltså bara positiva saker att säga om bvc, iaf den sköterskan jag har  

• Snurron

Ojdå, såg att det visst var BVC ts frågade om...och jag börjar tjata om MVC...*hoppsan* Får man skylla på gravhormonerna?

• modestyclara
    Snurron skrev 2008-07-09 16:37:52 följande:
    Det undrar jag med! Jag har i och för sig redan bokat in lite tider till i höst redan. Jag ska flytta till Hammarby Sjöstad från en annan stad. Är redan mitt i graviditeten och i och med flytten så måste jag byta MVC, men tyckte det borde vara smidigt med en MVC som ligger nära där man bor...men om de inte är bra där så får man väl överväga att gå någon annanstans. Så somsagt, positiva/negativa erfarenheter mottages tacksamt!
    MVC kan jag rek. MamaMia på Götgatan (då tar du bara båten över till söder)
Svar på tråden BVC nära Hammarby sjöstad