tips...present till en tvååring??
precis som rubriken lyder. behöver tips att ge min son som fyller snart två år. har ingen fantasi alls...tack;)
precis som rubriken lyder. behöver tips att ge min son som fyller snart två år. har ingen fantasi alls...tack;)
Bobbycar
Traktor
Docksylky
Grävskopa till Sandlådan
Strandleksaker
Sandleksaker
KLäder
Skor
Tågbana i trä
Bilar/Traktorer
??
en cykel
dvd med något han gillar
en ritmaskin, vet inte vad de heter men man ritar med en penna och kan sen sudda ut genom att dra en kanpp,
bilar
tågbana
någon favorit karaktär som pippi, thomas tåg eller annan finns massor med grejer om han t ex gillar pippi
böcker
såpbubbel maskin som han kan hålla i själv o doppa i vätska och sen trycka på en knapp så de flyger ut
kläder
något till hans rum, en rolig bokhylla
inte världens bästa ideer men kanske något som faller i smaken
tack för listan..grävskopan till sandlådan kan vara nåt ;) bobbycar, strandleksaker, kläder och bilar dyl har han redan :)tågbana har jag tittat på...hmm,,lite att fundera på.
Mer..
Pippihuset
Parkeringshus (har ni säkert redan)
Trehjuling
Skottkärra
Stor Spade
Fotboll
Bandyset litet
Golfset litet
??
han tittar inte på tv/filmer än ;) men möbler till barnrummet skulle vara intressant...
Johanna 76 skrev 2008-07-09 18:30:37 följande:
hahaha listan blir lång :)
Min brorson fyller 2 på söndag och jag har köpt lera till honom med lite formar och såna tillbehör.
Min son fyller 2 i augusti och då tänkte vi köpa "verktyg" till honom för att han alltid vill hjälpa sin pappa när han snickrar och pysslar här hemma...
Våran dotter fyllde 2 år i måndags och detta är lite av vad hon fick:
Pippidocka
Pippi peruk
Dockvagn
Docksäng
cd skivor
DVD ( moraträsk blev favoriten)
sparkcykel
ett svarta tavlan stafli att rita med vita kritor på
"foppa" tofflor
kläder
sandleksaker
sandlåda
läkarväska
docka
böcker
ryggsäck
inredning till rummet
Ja det va säkert mer men det är va ja kommer ihåg just nu.
tack till alla för tipsen........
min son fick byggare bob saker. det tyckte han va jätteoligt. det va ett sett med massa verktyg en hjälm, glasögon, snickarbälte, m.m lycka till!!
ah tack jo vertyg och dyl är jag inne på...
fisherprice bondgård. Min dotter är 2,5 år och det är den bästa leksak jag någonsin köpt
Såpbubbel maskin har jag köpt till min 2 åring. Tror han kommer tycka de e jättekul..
Kläder
Cykel
Böcker
Kommer inte på mer just nu.