• Moj Katile

comhem hus???

Här e en trög tjej som tidigare aldrig hört talas om comhem hus och allt vd det innebär. Nu till min fråga som jag verkligen hoppas någon kan svara på:

Om man bor i ett sk comhem hus kan man då inte ha annan leverantör av bredband, telefoni och tv utbud??

**Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • Svar på tråden comhem hus???
  • idisb

du kan ha vad du vill men när det gäller digital boxar kan det bli svårt för det finns ingen antenn oftast på taket

• Moj Katile
    idisb skrev 2008-07-09 19:23:51 följande:
    du kan ha vad du vill men när det gäller digital boxar kan det bli svårt för det finns ingen antenn oftast på taket
    Jag har digitaltv genom modemet.....
    Kan det funka då?
  • HannaHYLK

Beror på vilka avtal som finns.

Jag bor i ett comhem-hus men använder inga av deras tjänster. Har bredbandsbolagets telefon och IP-telefoni, som också erbjuds...
    TVn tror jag det kan vara knepigare med om manvill välja själv. Fast jag kan ha fel. Har inte TV själv.

• idisb
    PuMaMoRsAn skrev 2008-07-09 19:30:32 följande:
    Jag har digitaltv genom modemet.....Kan det funka då?
    genom telia menar du? det får du nog kolla upp innan så fall
  • Moj Katile
    idisb skrev 2008-07-09 20:12:00 följande:
    genom telia menar du? det får du nog kolla upp innan så fall
    Ja genom telia... hoppas verkligen jag kan fortsätta ha det.... Känns väldigt surt om jag ska behöva betala men inte kan nyttja det
  • idisb
    PuMaMoRsAn skrev 2008-07-09 20:15:22 följande:
    Ja genom telia... hoppas verkligen jag kan fortsätta ha det.... Känns väldigt surt om jag ska behöva betala men inte kan nyttja det
    det är nog lättare när det gäller modem hade de varit bo är det svårt, våran box funkade inte här så vi fick ta comhem
Svar på tråden comhem hus???