• Lady Bling

Du som ätit medicinen lergigan, blev du trött av den?

OBS! Läs alla alternativ innan du röstar så att det blir rätt alternativ du röstar på rätt sort!

Du som ätit medicinen lergigan, blev du trött av den?

Skriv gärna vilken dos du åt också.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-09 22:13
    Skriv gärna också varför ni åt lergigan, eftersom lergigan har många olika användningsområden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 17:34
    Tack för era svar!

Fick lergigan 25 mg mot min åksjuka, och blev verkligen jättetrött och kände mig helt drogad av en tablett. Ska prova med lergigan comp istället, det funkade rätt bra mot mitt graviditetsillamående i alla fall, och jag blev inte trött eller påverkad av den.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som ätit medicinen lergigan, blev du trött av den?
  • zasata

kom inte ih¨åg vilken dos, men blev trött i början. sen efter 1mån fick jag byta för dom inte hade efekt längre fick dp theralen

• emblansmamma

jag blev trött av dom kommer jag inte ihåg helt fel så va det 25mg 2st Men fick tillslut lergigzn comp som innehåller koffin så då blev det bättre

• lilla sandra

Åt lergigan comp, blev inte trött, men de hjälpte inte heller.
    Har även ätit lergigan 5mg - inte trött.
    Lergigan 25 mg -OTROLIGT trött!

• lilla sandra

Missade tilläggskommentaren.
    comp-gravid illamående
    5 mg-ångest
    25 mg-ångest

lilla sandra skrev 2008-07-09 22:13:12 följande:

Åt lergigan comp, blev inte trött, men de hjälpte inte heller.Har även ätit lergigan 5mg - inte trött.Lergigan 25 mg -OTROLIGT trött!
  • AllStared

prövat lergigan av alla sorter, i max dos mot både sömnproblem och ångest, men de har inte hjälp alls...
    så nej, blev inte trött.

Bröllop 080726 ♥ freewebs.com/salkert ♥ BF 081203
  • niiile

Har ätit Lergigan i syfte att bli trött, både under och efter graviditet. Fick medicinen utskriven första gången våren -06.

Utan medicinen vaknar jag femtioelva gånger/natt och med medicinen kan jag sova tolvtimmarsnätter =D Kan vara lite dåsig på morgonen, om barnet väckt mig under natten alt. vaknar förtidigt.

På receptet står det 1-2 tabletter/kväll (50 mg st); men eftersom kroppen vänjer sig.. Försöker jag variera dosen kraftigt, samt ha några uppehåll då och då. Har även under perioder ätit propavan istället.

• Cachou

Jag ât lergigan mite mot illamâende och blev mkt trött. K

• Cachou

Oops hoppade iväg för mig fast jag ej var klar...

Jag tar nu ibland Lergigan 25mg (finns ej lergigan 5mg här nere) och jag slocknar som ett ljus och fungerar inte ens normalt dagen efter.

• Fragile Angel

Åt lergigan forte 300 mg, blev inte trött. Åt den för att kunna somna.

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Myzteria26

Lergigan forte för att bli avslappnad till natten. Funkar om jag tar 2

Svar på tråden Du som ätit medicinen lergigan, blev du trött av den?