• Tjinnill

Ständigt snorig i 3 mån tid!!!!

Jag blir så less på detta. Min son, nu 7 mån, har varit snorig av och till hur länge som helst. Oftast blir han tät på morgonen, som sen går över efter första luren. Men ibland håller det i sig hela dagen o ibland är det nästan ingenting.
    Jag vet inte hur längesen det var som man hittade en torr kuse i näsan på honom...

Vad gör man..?

Här stänger dom barnavd på sommaren...

• Svar på tråden Ständigt snorig i 3 mån tid!!!!
  • Cocco

Min son var snuvig hela tiden förut vi kom fram till att det var mjölkallergin som gjorde honom snuvig. nu behöver det ju inte vara just mjölkallergi för ditt barn men det kan ju vara värt att tänka på om det är något annat han är allergisk mot pälsdjur, mjöl etc.

• Tjinnill

Har tänkt den tanken. Vi har hund men hon är ute hela tiden och jag är väldigt pedantisk så dammsugaren står ständigt framme.
    Har också funderat kring mjölkallergi. Men borde det inte visa sig på fler sätt och varför är han då snorig bara ibland.
    Jag ska verkligen ta itu med den frågan efter semestern!

• jorialel

Har samma problem här. Min tjej(7mån) hade RS när hon var fem veckor och sedan dess är hon ständigt snorig och har dessutom dragit på sig astma som förjd av rs : (

Hon är dock pigg och glad så det är nog jag som lider av det mest.

• jorialel

Har gjort pricktest mot hond men det visade negativt.

Svar på tråden Ständigt snorig i 3 mån tid!!!!