• vickyy

ont i lungan? någon som vet?

måste bara höra om det är någon som har vart med om samma sak eller om det är någon som vet vad detta beror på,
    jag fick en vätskebildning i vänster lunga förra hösten.. läkaren sa att det berodde på en förskylning.. nu får jag känningar i lungan varenda gång jag har någon typ av infektion i kroppen (kan dock vara mycket inbillning då jag är rädd att få tillbaka det). Men denna gång känns det verkligen. Det är när jag rör mig som det göt ont, speciellt efter jag sovit då det känns som ett tryck mot lungan. Känns även lite som att det är musklerna runt omkring som gör ont, både fram och bak och vid armhålan. är detta något jag borde söka för? någon som vet vad deta beror på och varför det aldrig försvinner? väldigt tacksam för svar!

• Svar på tråden ont i lungan? någon som vet?
  • Starkast

Det kan också vara så att ditt kroppsminne spökar.
    Kroppen minns även sånt du själv glömt. Vid liknande situationer kan man därför känna likadant även om inget fel finns.

• musli
    vickyy skrev 2008-07-10 09:37:17 följande:
    måste bara höra om det är någon som har vart med om samma sak eller om det är någon som vet vad detta beror på,jag fick en vätskebildning i vänster lunga förra hösten.. läkaren sa att det berodde på en förskylning.. nu får jag känningar i lungan varenda gång jag har någon typ av infektion i kroppen (kan dock vara mycket inbillning då jag är rädd att få tillbaka det). Men denna gång känns det verkligen. Det är när jag rör mig som det göt ont, speciellt efter jag sovit då det känns som ett tryck mot lungan. Känns även lite som att det är musklerna runt omkring som gör ont, både fram och bak och vid armhålan. är detta något jag borde söka för? någon som vet vad deta beror på och varför det aldrig försvinner? väldigt tacksam för svar!
    Gå till en doktor och kolla upp ordentligt! Eventuellt en röntgen också... man ska inte hålla på och gissa sig till vad det kan vara, låt de proffessionella gör jobbet!!!
Svar på tråden ont i lungan? någon som vet?