• Kajsan

Är ni lika frispråkiga IRL som här när det gäller sex?

Jag förvånas ibland hur frispråkiga många är här när det gäller sitt sexliv.
    Ja, när det gäller det mesta, men nu fokuserar jag på sexsnacket.
    Många svarar glatt på intima frågor i trådar och beskriver sitt och sin partners sexliv detaljerat, hur ofta de har oralsex och hur de gör det i detalj etc.
    Jag har läst om tjejer som berättat om när de besökte runkbås (?!) och att de vart otrogna utan att mannen vet och HUR de då sög av killen (?!)
    Och då inte anonymt utan med foto på sig själv, barnen, mormor och morfar i galleriet.
    Berättar ni sånt högt och tydligt i soffan hemma hos mamma också? Eller på bussen så alla hör?
    Med tanke på att alla faktiskt kan läsa vad man skriver här.
    Jag är bara nyfiken på hur frispråkiga folk egentligen är IRL jämfört med här.

• Svar på tråden Är ni lika frispråkiga IRL som här när det gäller sex?
  • Mickis74

Inte mycket här, men är väldigt öppen IRL.

• Mickis74

Men inte så jag sitter o pratar hej vilt om vårt sexliv IRL heller....men har inte svårt att prata sex & samlevnad.

• NoXigen

Ah, är samma överlag me det mesta

• Athema

Ganska öppen är jag IRL. Fast med mina vänner. FAmiljen är jag inte lika öppen mot, tror inte dom är så intresserade av mitt sexliv heller.

• Cakar

Är ganska öppen IRL men å andra sidan så svarar jag inte alltför öppet här heller. sätter mig gärna som anonym eller ger fan i att svara när det gäller intima saker.
    (med mina vänninor talar jag om ALLT utom sexdetaljer.Typ när var och hur)

• bananglass

Jag är en väldigt öppen person IRL och avslöjar betydligt mer där än här på internet. Jag och min bästa killkompis kan lätt snacka sexliv en hel natt, prata avsugningar, ONS, analsex, bondage, gruppsex etc. Jag har inga problem med att snacka könssjukdomar medan jag äter mat eller diskutera analsex med en person jag aldrig mött förr.

• moonweb

Jag aktar mej för att skriva för personliga saker här på FL, och då är jag ändå väldigt anonym i min presentation, så det är inte många som vet vem jag är IRL. Saker som gäller min graviditet och min kropp kan jag skriva om, men inte sånt som inkluderar min man eller andra personer i min närhet!

Man kan ju tänka på att alla kan läsa det man skriver, även lärare, arbetsgivare etc etc.

• katrili

garanterat mer frispråkig irl, tycker inte om att blotta mitt s3exliv här med detaljer, känns helt meningslöst, irl väljer jag vem jag pratar med och därav mer frispråkig...

• cruZZe

När jag pratar med nära bekanta ja. Sex pratar man inte så ofta med okända människor precis

• Eisa

Jag är skitöppen för då slappnar andra av, har jag märkt.

• Kajsan
    cruZZe skrev 2008-07-11 11:23:34 följande:
    När jag pratar med nära bekanta ja. Sex pratar man inte så ofta med okända människor precis
    Fast det gör ju många här, pratar öppet om sex där hela världen kan läsa.
  • cruZZe

Jag personligen skulle inte ha några som helst problem med det. Men utav hänsyn till min fru som inte riktigt har den inställningen till "öppenhet" håller jag igen.

Kajsan skrev 2008-07-11 11:36:50 följande:
    Fast det gör ju många här, pratar öppet om sex där hela världen kan läsa.
  • sär skriven

Jag är öppen bland vänner, dock inte på nätet. Och jag skulle aldrig någonsin lämna ut min sambo på nätet.

• Pallas

Ja. Så tillvida att jag inte skriver något här som jag inte skulle kunna säga irl.

• adams morsa

väldigt öppen både här och irl

• VulgusProfanum

Ja jag skulle aldrig skriva något här som jag inte skulle kunna diskutera och också diskuterar IRL.

VulgusProfanum- be prepered
  • Linda Al

Jag är extremt pryd, både här (även anonymt) och privat. Egentligen är det lite vågat av mig att ens svara i den här tråden.

Det är här man ska skriva nåt fyndigt och genomtänkt, va?
Svar på tråden Är ni lika frispråkiga IRL som här när det gäller sex?