• Smurfanna

Funderar på att ta hål i öronen själv?! Någon som har en åsikt??!!

När jag var yngre tog jag mina hål själv i örat. det var bra när man kunde kyla med is innan.
    Nu har man blivit lite fegare..
    Vad tycker ni om det hela?
    Hos en proffisionell eller hemma??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 09:53
    Bör tilläggas att det INTE är av snålhet jag skulle göra det hemma!!
    Har inte ens tänkt på pengarna, utan mer att man tar is och att om jag går till en butik och gör det, så blir jag såååå nervös. Ungefär som att gå till läkaren, vilket jag hatar!!

• Svar på tråden Funderar på att ta hål i öronen själv?! Någon som har en åsikt??!!
  • aktuelle

hos ett proffs, skulle aldrig vara så snål att jag gjorde det själv. kan ju bli riiktigt dåligt och infekterat.

IRMA 0612 & HELGE 0801
  • MariaN

ja du det är nog värt typ 80 kr(.? eller vad kostar det?) för att få det av någon som vet vad den gör och som gör det korekt hygieniskt. :)

• linjes

Jag gjorde oxå det när jag va yngre,o sen fick jag nickelallergi om det va därför vet jag inte men den kom i samband med dom nya hålen jag tog själv inte dom gamla som jag hade gjort hos proffs

Så nej jag rek inte att göra själv hemma

• W W

jag hade aldrig ens tvekat att gå till ett proffs.

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Längtar efter barn

jag säger bara... AJ!

• Mstery

det är ju inte precis dyrt att göra det hos någon som kan så jag skulle säga gör det inte själv

Jocelyn april -07, Nathaniel augusti -08, Bugaboo Cameleon juni -08
  • Wren

jag håller med övriga, gör det inte själv.

det är inte speciellt dyrt, det går fort som bara den, och det känns inte speciellt mycket heller om man gör det proffessionellt.

bekymrar du dig över is innan, så ta med egen kanske?

• Millan83

en kompis mamma brukade tydligen ta hål på sej själv och hålla en kokhet kokt potatis bakom örat.. Minns så väl vad jag tyckte det var konstigt med en potatis.. :P

Men jag tycker som de andra: gå till ett proffs!

• La Lola

Att göra det hemma är ju bara helt...vansinnigt anser jag.

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • Cecese

Jag gjorde också så när jag var yngre. Jag tog tom hål i näsan hemma, eller det var en kompis som hjälpte mej. Men det var ju när man var ung och dum och jag skulle absolut inte göra om det idag. Inte för att jag vill ha flera hål men om jag skulle vilja det skulle jag fara till nån som kan det.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf sept/oktober -08
Svar på tråden Funderar på att ta hål i öronen själv?! Någon som har en åsikt??!!