• Anonym

Hett sex med ex !

Okej, idag gäller det, efter klockan 15. Jag är sjukt nervös. Exet kommer hit, han som jag under vårat förhållande slutade ha sex med, och vi ska leka runt lite bland lakanen.

Under perioden då vi var tillsammans så hade vi världens tråkigaste sex när vi väl hade det. Visst i början så hade man ju galet sex dygnet runt men den senare tiden så var det bara missionären typ.

Nu vill jag verkligen chocka honom, han ska få se stjärnor och blixtrar men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Jag blir så blyg eftersom jag inte är nöjd med mig själv och jag vågar inte ta för mig. Har ni några tips?

• Svar på tråden Hett sex med ex !
  • Geerth

Kläd dig sexigt. Riktig sexigt. När han inte kan å ögonene fråm din kropp får du nok mere självtillid och kommer över din blyghet.

Och husk att skriva hur det gick efteråt. ^^

• Anonym

Jag har inget sexigt att ta på mig, får bli en strippdans istället kanske :) Har redan matat iväg lite bilder till hans telefon :) hoppas han kan koncentrera sig på jobbet.

• Anonym (ojoj)

Tänk om en annan fick bilder också=)

• Miss Emelie
    Anonym skrev 2008-07-11 10:25:50 följande:
    Jag har inget sexigt att ta på mig, får bli en strippdans istället kanske :) Har redan matat iväg lite bilder till hans telefon :) hoppas han kan koncentrera sig på jobbet.
    Varför inte bara sitta naken när han kommer?? ta på dig ett par högklackade skor med.
  • Anonym

Haha ja det ska jag göra, ska leta fram ett par riktiga killer heels :)

Jag skulle vilja överaska han i sängen också, är ju råpeppad på en massa kinky men jag är lite skraj att jag ska fega ur :/

• Geerth

En stripdans låter som en bra ide.
    Och sexiga kläder er et fråga om fantasi. En push-up bh och en stram skjorte med et par knappar knappat opp, och voila - sexig!
    Höga klacker er en av mina favoritter, så det kanske ochså vill virka.

Good luck and have fun.

• Geerth

Ock glöm inte att berräta hur det gick. Är jättenyfigen! ^^

• Miss Emelie
    Anonym skrev 2008-07-11 10:38:22 följande:
    Haha ja det ska jag göra, ska leta fram ett par riktiga killer heels :)Jag skulle vilja överaska han i sängen också, är ju råpeppad på en massa kinky men jag är lite skraj att jag ska fega ur :/
    använda en scarf och bind honom.
  • Anonym

vad som hels kan bli sexigt bara du bill det. ta en dusch. en raka dig (ben mus) om du brukar det! ha bara på dig en gamal t-tröja som är ren o lite sliten. den ska vara ganska lång så han bara kan skymta din rumpa o kön.

• Anonym

Går inte att binda nån i min säng.. har ingen säng gavel och liknande :/

• Anonym

Ljus,grädde,chokladpudding,handbojor,massageolja,stripp,ligga sexigt redo i sängen,lämna dörren öppen o lägg ett klädspår fram till sängen,stå redo mot diskbänken med baken uppskjuten emot honom,dildos,låta honom sitta på en stol bredvid sängen medan du ligger o *värmer upp*,va näck o när han kommer innanför dörren så sätter du dig på knä o suger av honom tills de e på g,då visar du honom bestämt vad han ska göra för en fortsättning.

• Anonym

Bara bilder? ;)

Anonym (ojoj) skrev 2008-07-11 10:33:33 följande:

Tänk om en annan fick bilder också=)
  • Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2008-07-11 11:14:34 följande:
    Bara bilder? ;)Anonym (ojoj) skrev 2008-07-11 10:33:33 följande:
    jag skulle nöja mig med bara bilder=) eller vad erbjuder du mer...hihihi
  • Anonym

Vem vet *blink,blink*

Anonym (ojoj) skrev 2008-07-11 11:28:37 följande:

jag skulle nöja mig med bara bilder=) eller vad erbjuder du mer...hihihi
  • Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2008-07-11 11:31:05 följande:
    Vem vet *blink,blink*Anonym (ojoj) skrev 2008-07-11 11:28:37 följande:
    Undrar vad min sambo skulle säga om du erbjöd nåt mer...hehehe
  • Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2008-07-11 11:36:55 följande:
    Ju fler destu bättre *blink*
    ja så skulle hon nog också säga då vi gillar att vara flera....*blink*
  • Anonym (Jessy)

Jag har ett litet knep, jag brukar vara naken under en kortkort klänning med dragkedja och högklackat.. jag dansar för honom och dra sakta ner dragkedjan.. brukar visserligen inte hinna dansa så länge förräns han sliter i mig.. Lycka till och njut

• Anonym (ojoj)

Min kvinna brukar dra upp kjolen lagon så man skymtar musen och sen stär hon på alla fyra o leker med fingarna......men jag får ej röra förrens hon säger till.....ojoj

Svar på tråden Hett sex med ex !