Fuck this shit!!!
Var tvungen att skriva av mig i något forum.
Gjorde abort i måndags.. Det hade då gått 10veckor o fyra dagar in i graviditen.
Läst lite här och var om just min gravidititet, när jag fortfarande var gravid alltså.. Jag var gravid med enäggstvillingar; Freja och Idun.. (Pappan till barnen döpte dom) Vet att det är sjukt att namnge dom, but I have to so I can feel calmer.
Well, here's my story:
Har kollat med gynekologer, Karolinska gynakuten, flera gånger och sedan på forum och informationssidor etc. Och överallt där folk är s.k "mänskliga" står det att allt i kroppen händer mycket snabbare när man är gravid med tvillingar, SPECIELLT enäggs... Thing is.. Jag blev gravid ca två veckor efter att jag tog ut min första p-stav, minns fan inte när men iaf innan 29februari... Blev gravid 3mars tog dagen-efter piller i två skeden på en vecka.. runt 10mars o 17mars.. Var säker på att det var 17mars som jag blev gravid eftersom han då kom i mig tre gånger, utan o dra ut.. Var säker på att han inte kom i mig innan den tionde.. alltså, vid dom två skeden då jag tog dagenefterpillrerna. Tydligen gjorde han det. Tydligen ville kroppen bli med barn, med honom. Jag kanske låter sjuk men here's the deal/thing; jag har inte blivit gravid förut, jag har alltid kört utan kondom eftersom jag inte klarar av kondomer, dom svider som FAAAAN.. Så har bara haft sex med ex, som jag vet inte haft sex med andra, eller killar jag är säker på att dom inte har något. Har alltid slarvat med p-piller o vad fan det nu var..!
Satte i en p-stav för två år sedan.. I februari 2009. O nu tog jag ut den mellan den 19-24 februari, för att mina hormoner i kroppen verkligen fuckat ur totalt.
Skulle först göra medicinsk abort, fick då reda på att det var min kropp som producerat enäggstvillingar. Och att jag säkert inte kunde få dom igen. Plus att tiden gick så snabbt nu och att jag skulle var tvungen att ta paus från jobb/skola redan en månad innan jag skulle föda, eftersom en tvillingfödsel är jobbigare för kroppen än en vanlig.
Anyhow.. Jag har inte blivit gravid förut, när jag slarvat med p-piller/inte använt prevmedel..
Men nu blev jag det, vilket gjorde allt svårare plus att det blev svårare när jag var den enda i min släkt och hans släkt, notera att jag är den enda i min mammas, min pappas och hans släkt på båda sidor som producerat tvillingar. Vilket gjort beslutet tuffare, däremot var hela tiden mitt slutgiltiga mål att göra en abort, men ville var psykiskt inställd på att det var rätt beslut till 100%.
Ge mig svar på varför mina bröst inte slutat rinna efter tre dagar, sen dom började rinna. Och om det är någon annan som känt av sitt barn.. Som att det liksom talar med en fysiskt.. Eller är jag bara helt fucked up eftersom alla runt omkring som jag snackat med säger att det är en psykisk illusion att jag känt av dom på ett annat sätt än att dom tagit upp en del av min livmoder.. They have talked to me once in my dreams.. But don't remember what they said for now..!