klippa löshår?
hur kan jag klippa mitt löshår?
jag tycker dt är pinsamt att gå till en salong och klippa det. jag vill inte ha rakt som dt är nu utan lite mer i tapper så dt inte blir spikrakt nertill. sen är dt alldeles för långt.
hur kan jag klippa mitt löshår?
jag tycker dt är pinsamt att gå till en salong och klippa det. jag vill inte ha rakt som dt är nu utan lite mer i tapper så dt inte blir spikrakt nertill. sen är dt alldeles för långt.
nu har jag tagit fram mitt löshår, men hur ska jag klippa det??
pleassssssssse, sitter här hjälplös. hur klipper jag dt så dt inte blir rakt av bara??
Varför är det pinsamt att gå till salong och klippa det? Det är ju sånt dom gör?
Klipp det inte själv, det är lite trixigt, och det vore ju synd att förstöra det. Lycka till!
därför jag har dt i en påse hahahaa.....
jag vill klippa dt nu. dt är inget äkta hår bara syntet så lite si o så är ingen fara bara jag får dt klippt. nått förslag???????
ok, tack men dt blir inte så hackigt då så dt blir fult?? och hur långt upp ska saxen gå?
Skär håret med en rakhyvel istället för att klippa med sax! Det blir snyggare och naturligare då...
Ehhhhh......hur då??
Engångshyvel och tålamod... Liksom "raka" av håret...
ok, så man lägger håret ner och bara rakar?? men åker inte allt av då?
kanske borde färga dt blont oxå
Jag brukar hålla upp håret (som i en toffs) i ena handen och sen raka av topparna tills jag blir nöjd...svårt att förklara men hoppas du förstår...! Du kan ju pröva dig fram på en slinga.
Ta lite i taget!
ok, tack jag ska försöka