• HaltaLotta

*Är uppvikta jeans helt ute denna

Är uppvikta jeans helt ute denna sommar??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-06-14 15:20:59:
    Menar uppvikta till halva vaden typ som kapribyxor ni vet,....inte bara att dom är för långa....

• Svar på tråden *Är uppvikta jeans helt ute denna
  • Jindra

Är det inte snarare tvärtom att det är inne? Fast jag brukar ju vara ute så jag vet inte...

• snuttan2

hoppas jag inte!!! för jag orkar bara inte hålla på att lägga upp jeans just nu. måste ju göra det eftersom det verkar som om jag är felskapt förkorta ben enligt jeans tillverkare...

• Helenas

Det är säkert ute för jag köpte nyligen ett par som jag viker upp.

Jag brukar snappa upp eller tycka att något är snyggt lagom till det är ute.

• HaltaLotta

*haha* Jo jag viker också upp ett par, som jag just tog på mig nu......Jag menar alltså inte bara vika upp för att dom är för långa utan till halva vaden typ...som kapribralls....

• Zazla

har det någon betydelse? Tycker du att det är fint så ha det på dig

• tii

ja tror att de är inne fortfarande.. iaf så har ja de, så för mej är de inne! haha

• Betan

Jag skulle nog säga att det är ute, enligt Ebba von Sydow som brukar ha koll... Men om man trivs i det är det givetvis inte fel att ha det!

Jag (som i och för sig inte är särskilt trendig, men ändå) fäster istället upp jeansbenen med ett gummiband och "hissar" upp dem en bit på vaden.

Eller skriv upp caprijeans eller trekvartsjeans på inköpslistan!

• snusfia

kollade i en klädkatalog häromdan och det fanns minst tre pr jeans som var upplagda så
    i england är det inne verkar det som

• Åke Vilse

Läste i Hennes nr 6 2005 hos frissan idag och det är helt klart inne med uppvikta byxor!!!

Så ha det ni om ni gillar det.
    Jag gillar det inte...

• Mymlan

Jag har ingen aning om det är inne eller ute, men jag tycket att det är skitsnyggt så jag kommer att ha det även denna sommar, till min sambos stora fasa, han tycker nämligen att det är jättefult!

• karatelinda

Varannan person nästan jag ser på stan har såna jeans, så jag har fått för mig att det är inne. Men så är detta också Finland, behöver inte va exakt samma som gäller i Sverige..

• HaltaLotta

Jag har heller ingen koll på vad som är inne eller ute...... Men viker upp de flesta byxorna jag har, är så varmt hät hos oss! *phu*
    Fint o fint vet jag knappt själv om jag tycker att det är, bekvämt är det iaf!

• Du är för liten

skit samma, gillar du det så har det

Jag viker bara upp mina manchesterjeans typ 5cm men det är för att dom är för långa

• allin

Det borde vara inne eftersom det finns att köpa redan uppvikta jeans på klädaffärer.
    Men jag håller med de andra, även om det inte vore det så kan du ju ha det ändå, eftersom du gillar det.

Jag viker oxå upp mina.

• Poena

Caprijeans är ju jätteinne nu, främst de som går strax nedanför knät, men även något länge. Om de är uppvikta den sista biten eller ej tycker inte jag spelar någon roll!

• Karpet

Det är tokinne. Fast nu ska de inte gå till mitten av vaden, snarare precis under knät. Gärna inte uppvikta utan sydda så om du förstår hur jag menar.

• Jordgubbar med glass

Jag har sett att det är väldigt inne... jag köpte ett par skitsnygga jeans på Lindex som är väldigt långa i benen men det är bara för att dem ska vara uppvikta.

Svar på tråden *Är uppvikta jeans helt ute denna