• tjorven80

moses basket??!!!

håller på att leta runt lite efter baby korg/ moses basket.
    eller en baby basinet eller liknande..
    så infoga gärna era länkar här..

• Svar på tråden moses basket??!!!
  • rgson

När min mamma var liten så bäddades hon ner i en mangelkorg...
    Här där jag bor så finns det att köpa på torget, men annars har jag ingen aning om vart man kan köpa det. Jysk kanske har.
    Sen kan man ju köpa madrass o klippa till själv o så..
    men det kanske inte var en sån typ av korg du var ute efter.
    jag hade tänkt ha det till min bebbe, men vi bestämde oss för att spjälsängen var enklast...
    Lycka till!!

• tjorven80
    rgson skrev 2008-07-12 15:36:21 följande:
    När min mamma var liten så bäddades hon ner i en mangelkorg...Här där jag bor så finns det att köpa på torget, men annars har jag ingen aning om vart man kan köpa det. Jysk kanske har.Sen kan man ju köpa madrass o klippa till själv o så..men det kanske inte var en sån typ av korg du var ute efter. jag hade tänkt ha det till min bebbe, men vi bestämde oss för att spjälsängen var enklast...Lycka till!!
    jag har spjälsäng, och baby korg på ställning i vårat sovrum.. men vill ha en sådan för när man befinner sig i olika ställen i huset..m.m
    dotter hatade att ligga i sin spjälsäng somliten hon var 9-10mån innan det funkade.. (trivdes väl i den lilla trygga korgen)
    tack
    säng.JPG
  • skrutthumlan2

hej!
    vi har köpt en på barnbutiken i stockholm (vet ej om de har på sin nätsajt) har även sett dem på bonti.

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
Svar på tråden moses basket??!!!