Skara sommarland en eller två dagar?
Hej,
lönar det sig att köpa en tvådags biljett till Skara sommarlandet, är det kul för barnen (3-10år) eller räcker det med en dag?
Tack för tippsen.
Hej,
lönar det sig att köpa en tvådags biljett till Skara sommarlandet, är det kul för barnen (3-10år) eller räcker det med en dag?
Tack för tippsen.
Två dagar är det minsta för den parken tycker jag. Det är jätteroligt även som vuxen.
Mycket beror ju på vädret, är det fint så kan man ju lätt ägna en hel dag åt badet. Vi bor ju här i stan o då kan man ju så klart klara sig på en dag men åker man en bit tycker jag absolut man ska ta två dagar.
Helt klart två dagar. Vi var där som små och jag hade hellre varit där en vecka till... alla vattenleksaker.. oj.. nej rekoenderar helt klart 2 dagar
vi var där nyligen å jag har inget klart svar faktiskt...
vi var jätte nöjda men då det var blåsigt å lite kallt så ville vi inte bada å då kändes 2 dagar som för länge efter att tillbringar ca 5 timmar första dagen och 3 timmar andra så valde vi att boka om våra tågbiljetter å åka vidare några timmar tidigare..
men hade det vart riktigt fint väder med massor av bad så bör man nog vara där 2 dar, å andra sidan funderar jag på hur kul badet egentligen är under högsäsongen? förmodligen enorma köer..
Vi var där häromdagen och tyckte att det var sådär....
En dag räckte bra för oss barn 2,5 - 7 - 9. Och då badede vi och gjorde allt det andra.
Det är gratis för barn under 1m och det gör ochså att de inte får lov att göra vissa saker som de borde få om man gick på säkerhets frågan. Man borde kunna betala så de kunde få åka några saker till. Nu blev det för oss att den lilla blev besviken gång på gång och det är inte kul.
Våra familj gillar FUN CITY i Varberg bättre.
jag har inte varit dit men jag tycker det är skönt med 2 dagars när man reser med barn. då behöver man inte stressa allt tar ju sin tid med barn och det ska ätas å sånt.