• UngMorsa

Min syster fyller 15 år, tips på present!:)

Hej.
    Min syster fyller 15 år nu i augusti och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa.
    15 år ju ändå en speciell ålder att fylla och jag vill gärna ge en större/ mer betydelsefull present.

Någon som har något tips?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Min syster fyller 15 år, tips på present!:)
  • Ninja85

hur mycket får det kosta?

• Fru annmi

Speciell Konsert kanske
    Upplevelse..Rida Islandshäst??
    Fint Smycke

??

• UngMorsa

Hm, vet inte. Runt 1000-lappen kanske.
    Jo jag har också funderat på typ festivalbiljett elller liknade men hon har varit lite "bråkig " på sistone och jag vet inte hur mycket hon får göra för mamma och pappa

Ett coolt smycke eller lijnade vore hätigt att ge.
    Det ska iaf vara något persnoligt hade jag tänkt.

Åhhh, att det ska vara så himla svårt att ge bort saker till folk

• Fru annmi

Bjuda ut henne på God mat & ge nåt litet Paket mé Örhängen i eller Kedja ♥
    En da' på Liseberg/Grönan eller nå't
    Paitball

??

• UngMorsa
    Fru annmi skrev 2008-07-12 22:42:03 följande:
    Bjuda ut henne på God mat & ge nåt litet Paket mé Örhängen i eller Kedja ♥En da' på Liseberg/Grönan eller nå'tPaitball??
    Hon har lite speciell stil, typ rockabilly/ Rock. Typ...
    Skit svårt att beskriva.
  • Fru annmi
    UngMorsa skrev 2008-07-12 22:43:49 följande:
    Hon har lite speciell stil, typ rockabilly/ Rock. Typ...Skit svårt att beskriva.
    *Hihi* Jaha...
    Men tror på nå'n konsert då mé coolt band eller så & nå't coolt Smycke
    Sååklart hon måste få vara ute & fira sin 15 års da' för ma´mms & papps!
  • Muslimah

Gör en kombo av något!

T ex köp en speciell tårta!
    Köp en eller flera specialla presenter! Ingen här känner din syster mer än dig, så du får lista ut något lurigt själv, tror jag
    Ta med henne på något ovanligt, roligt och grymt! Håller med "Fru annmi" om t ex Paintball, Gröna lund, Liseberg eller nåt. Gör något roligt tillsammans och bjud henne på allt hon vill ha! Sockervadd, läsk, chokladhjul, sovenirer... gör allt! Bara köp massa souvenirer och småskräp och gör detta till en dag att minnas! Frossa i att köpa småsaker (glöm inte ryggsäck eller nåt ). När din syster ser de här sakerna kommer hon att komma ihåg hennes galet roliga 15-årsdag!

• studentbruttan29

shoppingrunda med fika

• Fru annmi
    Muslimah skrev 2008-07-12 22:49:06 följande:
    Gör en kombo av något!T ex köp en speciell tårta!Köp en eller flera specialla presenter! Ingen här känner din syster mer än dig, så du får lista ut något lurigt själv, tror jag Ta med henne på något ovanligt, roligt och grymt! Håller med "Fru annmi" om t ex Paintball, Gröna lund, Liseberg eller nåt. Gör något roligt tillsammans och bjud henne på allt hon vill ha! Sockervadd, läsk, chokladhjul, sovenirer... gör allt! Bara köp massa souvenirer och småskräp och gör detta till en dag att minnas! Frossa i att köpa småsaker (glöm inte ryggsäck eller nåt). När din syster ser de här sakerna kommer hon att komma ihåg hennes galet roliga 15-årsdag!
    Jaa & kanske Bowling mé
    Haffa henne & bind en bindel för ögonen & UT på en RIKTIG DA
Svar på tråden Min syster fyller 15 år, tips på present!:)